Vem gjorde 4-2 målet i kassen ? har jag rätt när ja säger Williams..d står då iaf d i tidningen..tv osv...men på endel ställen sägs d å står att d var Per ledin ?
Malmö-Luleå matchen
« Föregående · 492663 Till forumet
Sv: Malmö-Luleå matchen
Emma_lhf: men EMMMAAAA ;) läs här
De sista sex-sju minuterna kommer ett tröttkört MIF knappt ens in i anfallszonen, och när man plockat ut Pasi Nurminen med mindre än en minut kvar så kan Justin Williams efter 19.51 mycket elegant sätta 2-4 i tom bur med ett behärskat skott från egen zon.
från luleå sidan ;)
De sista sex-sju minuterna kommer ett tröttkört MIF knappt ens in i anfallszonen, och när man plockat ut Pasi Nurminen med mindre än en minut kvar så kan Justin Williams efter 19.51 mycket elegant sätta 2-4 i tom bur med ett behärskat skott från egen zon.
från luleå sidan ;)
Sv: Malmö-Luleå matchen
TheDarkness_LHF: 59.51 2 - 4 EQ Luleå 11. WILLIAMS, Justin ENG
(43. OBSUT, Jaroslav
7. SANDSTRÖM, Jan)
(Från stats.swehockey.se)
(43. OBSUT, Jaroslav
7. SANDSTRÖM, Jan)
(Från stats.swehockey.se)
Sv: Malmö-Luleå matchen
Fanny_Lhf: Då såg du väldigt fel. För det första hade målskytten #11 och inte #27 och för det andra är Ledin vänsterskytt och Williams högerskytt.
Sv: Malmö-Luleå matchen
Portello: Ok, kanske gjorde det, men dom sa då oxå attd et var Per..men då sa dom väl fel..
« Föregående · 492663