Luleå HF

SHL · 122147 inlägg · 893 ämnen

Malmö-Luleå matchen


Malmö-Luleå matchen
Vem gjorde 4-2 målet i kassen ? har jag rätt när ja säger Williams..d står då iaf d i tidningen..tv osv...men på endel ställen sägs d å står att d var Per ledin ?

Sv: Malmö-Luleå matchen
TheDarkness_LHF: DEt var Per ledin 'Hilda!.. jag såg det ju sj.. :P

Sv: Malmö-Luleå matchen
Emma_lhf: men EMMMAAAA ;) läs här

De sista sex-sju minuterna kommer ett tröttkört MIF knappt ens in i anfallszonen, och när man plockat ut Pasi Nurminen med mindre än en minut kvar så kan Justin Williams efter 19.51 mycket elegant sätta 2-4 i tom bur med ett behärskat skott från egen zon.


från luleå sidan ;)

Sv: Malmö-Luleå matchen
TheDarkness_LHF: 59.51 2 - 4 EQ Luleå 11. WILLIAMS, Justin ENG
(43. OBSUT, Jaroslav
7. SANDSTRÖM, Jan)

(Från stats.swehockey.se)

Sv: Malmö-Luleå matchen
TheDarkness_LHF: Det var ju Per Ledin! ;P Iaf va jag såg :D HAhaha

Sv: Malmö-Luleå matchen
Fanny_Lhf: Då såg du väldigt fel. För det första hade målskytten #11 och inte #27 och för det andra är Ledin vänsterskytt och Williams högerskytt.

Sv: Malmö-Luleå matchen
Portello: Ok, kanske gjorde det, men dom sa då oxå attd et var Per..men då sa dom väl fel..

« · 492663
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
16% (9)

Antal röster: 58 st   | Kommentera (0)

Sidan sköts av: Sven.Savage