Pelle Ledin
« Föregående · 513052 Till forumet
Sv: Pelle Ledin
nappen: Enligt Pelle säger du, det är ju ganska självklart. Under pågående säsong så går han väl inte ut och säger visst, jag har skrivit på för FBK
Sv: Pelle Ledin
Vore det sant så vore det det största sveket sen Robert Nordmark lämnade Luleå. Finns inte ord för det.
Men jag tror det först när det kommer från Pelle. Tvivlar faktiskt på det. DET FÅR INTE VARA SANT
Men jag tror det först när det kommer från Pelle. Tvivlar faktiskt på det. DET FÅR INTE VARA SANT
Sv: Pelle Ledin
majsan: Tja, det var ju mindre trevligt det för LHF...eller hur de nu säger det där uppe i Norrbotten.
« Föregående · 513052
Men som sagt, jag vill inte tro det. Hittils tyst från Pelle. Han måste träda fram. Vi har rätt å veta