Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
« Föregående · 477493 Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
Chief:
Äh, såna som Kipper skulle vi aldrig ha råd att ha i vårt lag. Det är ju mest köpstarka lag med feta hästhandlarplånböcker som LHC och Timrå som kan värva såna storfräsare.
Vår lott är att hålla till på den fattiga bakgården.
Äh, såna som Kipper skulle vi aldrig ha råd att ha i vårt lag. Det är ju mest köpstarka lag med feta hästhandlarplånböcker som LHC och Timrå som kan värva såna storfräsare.
Vår lott är att hålla till på den fattiga bakgården.
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
Poffa: Det vet man aldrig. Något sånt spontan-TIFO är väl inte omöjligt att det skulle kunna inträffa på läktaren. Fast rent statistiskt så borde jag gå säker.
Chief: Äh, håna på du bara. Kan behöva lite träning inför vårterminen. ;)
Chief: Äh, håna på du bara. Kan behöva lite träning inför vårterminen. ;)
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
Paddan: Inget fel på finnarna, vad skulle ES vara utan Finnarna :-)
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
Paddan: Du har så rätt, jag lär nog hitta nåt annat att håna dig för i så fall. Det är en del av min naturliga charm.
På torsdag Paddel, kan du få bli hånad av mig live. ;)
På torsdag Paddel, kan du få bli hånad av mig live. ;)
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
Paddan:
Vaddå "dåru"?
Skall du göra ett sånt där världsberömt Bjästa-TIFO?
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
Albert Hall: Äsch då, du är lite bitter för att Kipper nobbade er bara. Finlands sak är vå...eh...vår sak är Finlands...eh...äh, heja Timrå!
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
Chief: Äh, som att det skulle stoppa dig från att håna mig även ifall jag skulle lyckas med konststycket att få in denna oerhört svåra tippning
På torsdag, dåru... ;)
På torsdag, dåru... ;)
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
jonne:
Det gör jag ju också. I mina mardrömmar så blir förlusten ännu värre, ojoj.
Paddan:
Råkade jag skriva blåvit av misstag? Förlåt alla. Jag lät mig nog förvillas av att halva finska landslaget finns i laget.
Det gör jag ju också. I mina mardrömmar så blir förlusten ännu värre, ojoj.
Paddan:
Råkade jag skriva blåvit av misstag? Förlåt alla. Jag lät mig nog förvillas av att halva finska landslaget finns i laget.
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
Paddan: Det är nästan så jag hoppas på oavgjort bara för att kunna håna dina expertkunskaper. Nästan.
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
Albert Hall: Blåvit hockeydynamit, låter som något man köper på Coop.
Fast det lär väl bli en intressant drabbning som jag tror att något lag går segrande ur, så lyder min expertprofetia.
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
Här har nog Snillen Spekulerar sammanträde ser jag, därför ger naturligtvis jag mig in i den intressant disskusionen också.
Ikväll är vi naturligtvis chanslösa. Den blåvita hockeydynamiten kommer troligen att fullständigt massakrera oss. Jag menar, vi möter seriens trea på deras erkänt svårspelade hemmaplan. Allt annat än en klar hemmaseger måste ju närmast anses som ett gigantiskt fiasko för Finl... ehh, Timrå. Vi har redan snott dom på fem poäng den här säsongen och fler lär det inte bli.
Timrå-Luleå 7-2. (Fast spela det inte på oddset, det sänker min utdelning.)
Ikväll är vi naturligtvis chanslösa. Den blåvita hockeydynamiten kommer troligen att fullständigt massakrera oss. Jag menar, vi möter seriens trea på deras erkänt svårspelade hemmaplan. Allt annat än en klar hemmaseger måste ju närmast anses som ett gigantiskt fiasko för Finl... ehh, Timrå. Vi har redan snott dom på fem poäng den här säsongen och fler lär det inte bli.
Timrå-Luleå 7-2. (Fast spela det inte på oddset, det sänker min utdelning.)
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
jonne: Jag hoppas på en toppen match ikväll, och vinst för Timrå!!!
Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
TIKA: När jag köpte min biljett i går så sade expediten att jag köpte den sista biljetten, men såg i morse på hemsidan så var det över 700 kvar. UNDERLIGT!
« Föregående · 477493
Hm, undrar om man kan få klacken att skandera "Bjästa-TIFO" på torsdag...?