Nubben: HEHE, : P jaja Lycka till då...
3-0 VINST
462421 · Nästa » Till forumet
Sv: 3-0 VINST
Emma_lhf: Kan jag förstå.
Men det är skönade att förlora pga av att man är sämre för dagen. Det jag (och alla andra Miffare) är trötta på är alla våra hedersamma förluster. Det är jämnt, sen kommer ett slumpmål och 0 poäng...
Men nu verkar det som om vi kanske lyckats vända på trednen.
Jag tror dock ni (Luleå), får de mycket svårt i fortsättningen. Om ni inte värvar några starka namn tror jag inte ni kommer klara er från kvalserien, tyvärr.
Men det är skönade att förlora pga av att man är sämre för dagen. Det jag (och alla andra Miffare) är trötta på är alla våra hedersamma förluster. Det är jämnt, sen kommer ett slumpmål och 0 poäng...
Men nu verkar det som om vi kanske lyckats vända på trednen.
Jag tror dock ni (Luleå), får de mycket svårt i fortsättningen. Om ni inte värvar några starka namn tror jag inte ni kommer klara er från kvalserien, tyvärr.
Sv: 3-0 VINST
Magnus: Ironi var det inte, eftersom Jante alltid har samma läge. Gasen i botten åt fel håll. Att han däremot har en ironisk framtoning är en annan sak, men det vet han inte om. Det är roligt för en utomstående att läsa jantar, men inom de egna leden har han väl klivit en och annan både på ömma och oömma tår. Finkänslighet är inte Jantes bästa sida.