Hur blir det med Peter Andersson? Var det ett aprilskämt eller inte? Isåfall borde det ju ha avslöjats nu eller är det bara jag som inte har sett det?
Aprilskämt
258113 · Nästa » Till forumet
Aprilskämt
Hmm...nu e man nyfiken...
E det ett aprilskämt att #55 stannar?!
Så måste det ju va...i själva verket har MIF gjort klart med Kim Johnsson som tröttnat på NHL-livet... :o)
Hej hopp!
E det ett aprilskämt att #55 stannar?!
Så måste det ju va...i själva verket har MIF gjort klart med Kim Johnsson som tröttnat på NHL-livet... :o)
Hej hopp!