David Nyström, Vilken kille
« Föregående · 468464 Till forumet
Sv: David Nyström, Vilken kille
Coolrobbie: Han är en spelare som man har ögonen på. Vi får se vad som händer, men det som alla ska tänka på nu är matchen ikväll.
3 pinnar mot Mora är riktigt viktigt!
3 pinnar mot Mora är riktigt viktigt!
« Föregående · 468464
Jag hade gärna velat se David Nyström i MiF tröjan !!
Han är en poäng-maskin i Halmstad Hammers !!
Han prov spelade för MiF mot Danmark och gjode 2 mål !!
Nyström i MiF tröjan kanske redan nästa säsong ??
// Robin