Första ispasset
« Föregående · 560055 Till forumet
Sv: Första ispasset
Roos: jag tyckte att följande 5 personer såg bäst ut på dagens träning.
Johan Forsberg
Toni Mäkiaho
Marcel Rodman
Markus Matthiasson
Chritian Sjögren
Johan Forsberg
Toni Mäkiaho
Marcel Rodman
Markus Matthiasson
Chritian Sjögren
Sv: Första ispasset
MrRedhawks: Jaså det säger du =)
Själv blir jag knäsvag varja gång Peter Andersson går förbi. Men det är kanske bara jag? ;)
Själv blir jag knäsvag varja gång Peter Andersson går förbi. Men det är kanske bara jag? ;)
Sv: Första ispasset
Nubben: hehe.....
Missa inte internmatchen imorrn kl med star 11:15..
Osten medelade att en femma kommer att bestå av en Dansk, Finne och en svensk
Missa inte internmatchen imorrn kl med star 11:15..
Osten medelade att en femma kommer att bestå av en Dansk, Finne och en svensk
« Föregående · 560055
och helt klart något att bygga vidare på....