Jönsson: Ja, varför är du förvånad? Kan inte erinra mig att Petrasek har gjort mig överlycklig någon match. Percy öppnar plånboken??? KNAPPAST!!! Jag tror personligen han är jävligt trött på klubben och den personalomsättning som har varit sedan 1995. Ständigt strul tär...
Själv tippade jag MIF som 10 inför säsongen så jag är inte förvånad att vi missar slutspel med detta material. Tur att vi gjorde det där viktiga 3-3 målet, hoppas vi kniper bonuspoängen, men det är väl att hoppas för mycket.
jojo det har vi hört förr... visar det sig att det inte håller med juniorsatsningen så blir det väl till att öppna plånboken sa en viss Herr Nilsson i början av säsongen... det har vi sett av.
CoolaKoffe: Jag tror inte att han coachar överhuvudtaget, dom bryr sig helt enkelt inte. Han bara bygger på sitt bankkonto som många gör när dom spelar/tränar i MIF.....
Visst man ska inte ge upp föänn det är helt kört, det kan vändas idag igen, men slutspel blir det inte det vet vi alla, vi får helt enkelt hoppas på att BIF losar nått enormt mycket i slutet...
ro: tom. dom på radiosporten säger att Bäckman och Johansson står med armarna i kors och tittar ner i isen att dom inte bryr sig, tycker att som skall få sparken redan nu.....
2 poäng...