Malmö Redhawks

SHL · 24628 inlägg · 2625 ämnen
« · 214912 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Nytt ES-kontrakt
ro:
2 poäng...

Stefan:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2pinnar!

Jönsson: Ja, varför är du förvånad? Kan inte erinra mig att Petrasek har gjort mig överlycklig någon match.
Percy öppnar plånboken??? KNAPPAST!!! Jag tror personligen han är jävligt trött på klubben och den personalomsättning som har varit sedan 1995. Ständigt strul tär...

Nubben:

jo det vet jag att det är MEN kan SSK fixa en Tony Virta, Frölunda en Kallio, FBK en Hannes nånting m.m m.m

så visst kunde nog Percy fixat nått om han nu öppnat sin plånbok?

Jönsson: Kan ha varit slagsmål ?

miffo: hur e helvet kan petrasek ta en utvisning i sudden??
han e ju xpert på att ta onädiga utvisningar!!

Stefan: Det är STOR skillnad på spelarmarknaden inför en säsong och i slutet av en säsong...

Inför denna höll man igen, det ska man inte inför nästa, iaf inte genom vad jag har hört...

Själv tippade jag MIF som 10 inför säsongen så jag är inte förvånad att vi missar slutspel med detta material.
Tur att vi gjorde det där viktiga 3-3 målet, hoppas vi kniper bonuspoängen, men det är väl att hoppas för mycket.

Nubben:

jojo det har vi hört förr... visar det sig att det inte håller med juniorsatsningen så blir det väl till att öppna plånboken sa en viss Herr Nilsson i början av säsongen... det har vi sett av.

ro: Percy har redan sagt att han ska göra något inför nästa säsong...

ro: det ända possitiva med att det inte blir slutspel iår att MIF kanske inser att det behövs nya spelare till nästa år....

CoolaKoffe: sudden har inte börjat än,,, tror jag...

ro: Haha, asso visst har vi rätt att vara lite negativa nu, men kvalserien är vi inte ett lag för...

Om man ser på spelet över hela säsongen så är där 2 lag som varit överlägset sämst, LHC och BIF...

Det kommer bli så... Inget sluspel för oss i år, synd, men vi förtjänar det inte, om man ska vara ärlig...

ro: så d står 4-3 te LHC??

CoolaKoffe: fattas bara att Casparsson skall avgöra när det är 5 sekunder kvar..... jag är inte negativ... :)

ro:me 2

ro:me 2

CoolaKoffe: 3-3 nu

inte vara så negativ

CoolaKoffe: 3-3 jag tror jag svimmar... i pp

Nubben:Kval 2-2 te Brynäs =(

Sv: ro's tråd
CoolaKoffe: Jag tror inte att han coachar överhuvudtaget, dom bryr sig helt enkelt inte. Han bara bygger på sitt bankkonto som många gör när dom spelar/tränar i MIF.....

Nubben:Kval

Nytt ES-kontrakt
Det finns bara en sak att säga nu...

Visst man ska inte ge upp föänn det är helt kört, det kan vändas idag igen, men slutspel blir det inte det vet vi alla, vi får helt enkelt hoppas på att BIF losar nått enormt mycket i slutet...

ro:Han coachar fel kanske me flit

JA E SÅ J*VLA FÖRBANNAD KVALSERIEN HÄR KOMMER VI!!!!!!!!!!!

ro: tom. dom på radiosporten säger att Bäckman och Johansson står med armarna i kors och tittar ner i isen att dom inte bryr sig, tycker att som skall få sparken redan nu.....

ro:

förbannat.. 3-2 nu

3-2

typiskt

ro: torsk igen 3-2 nu.......

CoolaKoffe: Det är det jag säger, vi får lita på Leksand...

FAN 2-2

Utvisning fö MIF fan nu kan d kvittera

ro:Näe Leksand vinner

Bara inte Brynäs vinner så... :)

ro:D ska ta den sista slutspelsplatsen inte telge

CoolaKoffe: Heja LEksanD... !!!

ignoreland:Han höll aldrig nollan tack vare "Petra" Han drar alltid på sig onödiga utvisningar

2-1 nu...

Just nu e ja verkligen stolot över Robban kanske hans första 0:a

MÅL!!! Fralle 2-0

2-0 till malmö. Nielsen slår in retur i öppet mål efter fint förarbete av magnertoft.

Vaknade när MIF gjorde mål Woodcroft å Lima har dragit på sig en varsin utvisning

ro's tråd
1-0 till malmö.......................

Sv: Nubben tipskungen =)
nek97raj: Vad menar du med att fylla ut? Tycker inte att juniorer utvecklas ett dugg på bänken, då är det bättre att låna ut dem för där får de spela.

Wl en utvisning MÅL fö LHC!!!

Utvisning fö LHC MÅL nu??

CoolaKoffe:YES!!! MODO gjorde mål!!! Hata Telge

CoolaKoffe:Schysst Utvisning!!!

Redhawkmatte:Han kanske va trög i början men nu e han igång

Redhawkmatte: håller med, Thuresson har hängt kvar för länge nu, det behövs friska fläktar i MIF.

« · 214912 · »