« Föregående · 198632 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: torsk igen
Matchen slut. Luleå vann. Malmö var det bästa laget, helt klart.
Thuresson, Hannula och Sursoo var bäst i Malmö.
Vi spelar inte dåligt, men förlorar ändå. Det var inte första gången.
Thuresson, Hannula och Sursoo var bäst i Malmö.
Vi spelar inte dåligt, men förlorar ändå. Det var inte första gången.
Sv: LHF - MIF
Von Vettet: Njä, men det kan ju vara så om man hela tiden försöker dra till sig sina manliga motståndare med klubban eller om man vill kramas hela tiden... Då blir det ju hakning och fasthållning. Så helt omöjligt är det ju inte. Och boarding borde ju då ses som överlagd våldtäckt...
Nu gjorde Lulejävlarna mål... Jag vill börja gråta... 5-4
Det måste vara Gud som åter börjat titta på matchen.
VAD HAR VI GJORT FÖR FEL????????
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Nu gjorde Lulejävlarna mål... Jag vill börja gråta... 5-4
Det måste vara Gud som åter börjat titta på matchen.
VAD HAR VI GJORT FÖR FEL????????
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Sv: LHF - MIF
Excalibur79: Vet inte om det finns ngn korrelation mellan sexuell läggning och villighet att ta idiotutvisningar men man vet ju aldrig...
Det här är fantastiskt dåligt och man visste det från första början denna säsong. Styelsen, scoutingen, tränarna och inte minst spelarna borde få avsked på brunt papir... just det, inte många kvar
Det här är fantastiskt dåligt och man visste det från första början denna säsong. Styelsen, scoutingen, tränarna och inte minst spelarna borde få avsked på brunt papir... just det, inte många kvar
« Föregående · 198632 · Nästa »