Ska det någonsin fungera undrar man, det är så att man vill gråta. Kanske läge att lägga ner tanken att sända live via Internet när man fortfarande efter 7 omgångar inte ens fått det att funka hela vägen en endaste gång.
Hockeyligan Live
« Föregående · 14952 Till forumet
Sv: Hockeyligan Live
Håller med.
Jag kunde lyssna på första perioden..
Men sen blev jag tvungen o starta om datorn o kom inte ens in på länken från hockeyligan.se..
Det är utan tveckan telia som strular. förstår inte varför man ska samarbeta med just telia, telia gör juh aldrig något rätt :)
// mvh
Jag kunde lyssna på första perioden..
Men sen blev jag tvungen o starta om datorn o kom inte ens in på länken från hockeyligan.se..
Det är utan tveckan telia som strular. förstår inte varför man ska samarbeta med just telia, telia gör juh aldrig något rätt :)
// mvh
« Föregående · 14952