Jag anser att den som ska va kapten ska ha rutin och ska kunna lugna ner sina lagkamrater. jag mins hur sandstöm rammade ner en målvakt i slutspelet. Om han är så vårdlös så är han inte rätt man för det jobbet
Kapten
5114 · Nästa » Till forumet
Kapten
hallå vad håller dom på med, låter kanske Jussi bara ha kaptens bindeln i ett år för att sedan nu kanske lämna över det till Sandström, skam skam skam alla som är Malmö fans vet vad jussi kan för det bevisar gu han om och om igen år ut o år in, en stjärna i hög rank också stor o tung, Det kunde man säja om sandström också för 7-8 år sedan, SKÄRPNING
FORZA MIF
FORZA MIF