Nya madhawks e ju helt okej...men det har nog blivit lite överdrift i det hela... citat: "men den jävlen som föredrar Canal + framför att vara på plats förtjänar inget annat än stryk." Jag kommer att se matchen på Canal + och ser fram emot att få stryk...
Madhawks
« Föregående · 4753 Till forumet
Sv: Madhawks
Håller med dig om att det var överdrivet skrivet, kanske Jojo bara var lite förargad över Canal+... ta det inte så hårt och låt inte ett utbrott försämra synen på sidan.
Länkar:
http://www.madhawks.com
http://www.madhawks.com
« Föregående · 4753