Tackar och bockar för Malmström...Han gjorde en vacker pytts för Brynäs mot Dif i lördags.
Malmström
« Föregående · 295913 Till forumet
Sv: Malmström
Hong Kong:
den pytsen hade nog även du satt :)
Men Malmström är med rätt förtroende från tränarna och självförtroende en mycket bra spelare vilket han visade i kvartsfinalerna mot just Brynäs för nått år sedan. Förhoppningsvis hittar han den formen i Brynäs dock inte i matcherna mot MIF :)
den pytsen hade nog även du satt :)
Men Malmström är med rätt förtroende från tränarna och självförtroende en mycket bra spelare vilket han visade i kvartsfinalerna mot just Brynäs för nått år sedan. Förhoppningsvis hittar han den formen i Brynäs dock inte i matcherna mot MIF :)
« Föregående · 295913