Fortsätt med matchbilderna, kanon! Gärna mer bilder för min del. På lördag är det dags för ketchupeffekt mot AIK!
Matchbilder
10854 · Nästa » Till forumet
Matchbilder
Då bristen av matchrapporter lyser med sin frånvaro så tänkte jag höra vad ni tycker om matchbilderna vi får av bildbyrån?
Nått som är värt att fortsätta med eller?
Nått som är värt att fortsätta med eller?
Länkar:
http://www.mifredhawks.com
http://www.mifredhawks.com