Mif-HV
« Föregående · 302284 Till forumet
Sv: Mif-HV
Instämmer till 100% med er jag hoppas dock att publiken kommer tillbaka för det har varigt lite tunt på läktaren dom 2 senaste matcherna. Det var ganska bra mot FBK men det brukar det ju vara. Måste samtidigt passa på att ge lite ros till klacken i matchen mot FBK kör på i den stilen i varje match så kommer även sittplats att börja röra på sig det vågar jag lova. När det väl blir tryck i hallen så tycker folk det är kul att gå på hockey för det är inte bara hockey folk vill se det är stämmningen dom är ute efter också. MIF mot toppen!
Sv: Mif-HV
Det är visserligen inte Vinnerborgs fel att Mif inte gör mål, men han har som alltid noll koll på vad som händer på isen. Missar solkara utvisningar (för många spelare på isen, flera gånger). Tar utvisning för saker som inte är utvisning osv. Men, förlusten beror givetvis på att vi inte gör mål. Inte på att HV är bättre än oss, för det är dom inte idag. De gör mål på de chanser de får, vi gör inga på alla våra (för det var betydligt fler än vad HV hade.)
Totalt sett är HV ett mycket bättre lag än oss i år och därmed är förlusten väntad. Men, sett till matchen och chanserna idag hade ingen kunnat opponera sig om Mif vunnit.
Totalt sett är HV ett mycket bättre lag än oss i år och därmed är förlusten väntad. Men, sett till matchen och chanserna idag hade ingen kunnat opponera sig om Mif vunnit.
Sv: Mif-HV
Magnus:
Är det inte konstigt hur olika folk ser på en hockeymatch??
På radion sa han att Winnerborg var mycket bra och att Liv inte släpper några returer mer än de han vill släppa och då går de ut i hörnerna.
Beror kanske på vilken färg man har på glasögonen man tittar igenom.
Tredje nollan på 6 matcher för Liv talar sitt tydliga språk.
Är det inte konstigt hur olika folk ser på en hockeymatch??
På radion sa han att Winnerborg var mycket bra och att Liv inte släpper några returer mer än de han vill släppa och då går de ut i hörnerna.
Beror kanske på vilken färg man har på glasögonen man tittar igenom.
Tredje nollan på 6 matcher för Liv talar sitt tydliga språk.
Sv: Mif-HV
TGE: Liv är mycket bra, men med lite mer jävlaranama på hans returer hade vi satt några.
Vinnerborg är aldrig bra och kommer aldrig bli i någon match, det är ett faktum. Han har ingen spelupfattning överhuvudtaget. Han har inget med fölusten att göra (för en gångs skull) bara det att det är sjukligt att ta utvisning för saker som inte är och missa saker som definitivt är.
Vinnerborg är aldrig bra och kommer aldrig bli i någon match, det är ett faktum. Han har ingen spelupfattning överhuvudtaget. Han har inget med fölusten att göra (för en gångs skull) bara det att det är sjukligt att ta utvisning för saker som inte är och missa saker som definitivt är.
« Föregående · 302284
Däremot kan man säga att 7 av våra 13 insläppta har kommit i boxplay och därmed är det definitivt sant att vi inte vinner i utvisningsbåset (ja, om vi inte möter Linköping vill säga!).
Diciplin och kyla är vad som gäller i morgon om vi vill ha poäng. Samt en fortsatt storspelande Hadelöv förståss.