Silly Season
« Föregående · 393642 Till forumet
Sv: Silly Season
Stefan: Det ser bra ut =)
Bara hoppas att man lyckas få hit en center av riktigt hög klass. Sen en bra back som sagt.
Schweiz har ett flertal mycket bra unga forwards som säkert skulle bli kanon för klubben. Men av vad jag har hört så har ingen inom klubben ögonen åt det hållet. Vilket jag personligen tycker är väldigt synd.
Bara hoppas att man lyckas få hit en center av riktigt hög klass. Sen en bra back som sagt.
Schweiz har ett flertal mycket bra unga forwards som säkert skulle bli kanon för klubben. Men av vad jag har hört så har ingen inom klubben ögonen åt det hållet. Vilket jag personligen tycker är väldigt synd.
« Föregående · 393642
- Jag fick bra intryck av besöket. Malmö är också den klubb som har legat på mig hårdast. Jag tror att jag kommer bestämma mig senare i veckan, säger han till Expressen
lovande.
Andra aktuella sägs vara:
Christian Sjögren - Timrå
Dieter Kalt - Färjestad
Tjeckisk back med NHL meriter vem det nu kan vara
Jonas Höglund - Lugano?
Mika Hannula - Minnesota
glömt nån?