Skatter, skatter...
« Föregående · 288873 Till forumet
Sv: Skatter, skatter...
MrLeth:
hehe.. .Skattemyndigheten vill ha pengar för allt, snart skall du betala skatt för att du går på gatorna runt om i landet :)
hehe.. .Skattemyndigheten vill ha pengar för allt, snart skall du betala skatt för att du går på gatorna runt om i landet :)
« Föregående · 288873
En granskning av all souvenirförsäljning e på gång.
Det kan bli snack om att betala skatt retroaktivt för fem år bakåt...
Kul, kul...bara att hoppas att MIF sålt så lite souvenirer som möjligt då eller?!
:oP
Jaja...tror säkert att Stockholmslagen o Leksand tycker att denna nyhet är särskilt skoj oxå...
Förresten så borde man kanske lämna in hela plånkan till skattemyndigheten o låta dom plocka va dom vill ha direkt?!
E litta smått rädd för att dom annars kommer om en tio år o säger;
Naaa minsann, du betalde ingen skatt när du sydde ihopa den dära stora flaggan själv. Nu får du allt betala...Med STRAFFRÄNTA för tio år såklart! HA!
:o)