Stalle o Högardh
« Föregående · 233039 Till forumet
Sv: Stalle o Högardh
Johan:
japp det står en hel del om det på MoDos forum... (inte här på HS).
Vore inte helt fel om det vore sant..
japp det står en hel del om det på MoDos forum... (inte här på HS).
Vore inte helt fel om det vore sant..
Sv: Stalle o Högardh
Det vore ju inte dumt om Staal och Högardh vore på gång till MIF. Med tanke på hur mycket Bäckman och Gunnar kostade i lön så ha man säkert råd att köpa etablerade spelare istället. Det känns dessutom som att dessa spelare hör mer hemma i MIF än i
Modo :-)
Fördelen med att MIF åkte ut tidigt ur Elitserien är att man redan tittar framåt mot nästa säsong medan de andra lagen är i full gång med slutspelet eller kvalförberedelser.
-------------------------------------------
MOT ETT STARKARE MIF ÅR 2003/2004
Modo :-)
Fördelen med att MIF åkte ut tidigt ur Elitserien är att man redan tittar framåt mot nästa säsong medan de andra lagen är i full gång med slutspelet eller kvalförberedelser.
-------------------------------------------
MOT ETT STARKARE MIF ÅR 2003/2004
Sv: Stalle o Högardh
Stefan: Jag har sedan tidigare sagt att Stalle är så gott som klar och det har inte blivit några ändringar i det...
sen Peter vet jag inte...
sen Peter vet jag inte...
« Föregående · 233039
Vet inte hur allvarligt man kan ta på dessa rykten men det vore helt klart två bra förstärkningar! *Hoppas*