tåget gått?
« Föregående · 329132 Till forumet
Sv: tåget gått?
nek97raj:
Snälla nån!
det är över 30 matcher kvar!
Du har väl inte rerdan gett opp!!!
Men iof! Malmö kanske inte är bättre!
Snälla nån!
det är över 30 matcher kvar!
Du har väl inte rerdan gett opp!!!
Men iof! Malmö kanske inte är bättre!
« Föregående · 329132
Inte 'rolett' nu...
Kan inte ngn mer positiv människa komma med ngt uppmuntrande?