Trög start
« Föregående · 10875 Till forumet
Sv: Trög start
japp jag ska till Globen för att se matchen mot AIK.
Länkar:
http://www.mifredhawks.com
http://www.mifredhawks.com
« Föregående · 10875
Annars tycker jag att Stefan ska fortsätta med matchbilderna, alltid kul att se bilder från matchen, särskillt när man inte kan se alla.
Är det någon som ska på matchen förresten på Lördag i Globen? Nåja nollan är bruten och det är dags att visa att vi är Sveriges bästa lag. MIF mot SM-Guld 2002