Vävningar
« Föregående · 543929 Till forumet
Sv: Vävningar
Dream_Hv71:
spelar Hannula och Melin som den gågna säsongen har ni gjort ett grymt kap eller tja tvärtom.
Petrasek är den enda av dem tre som gjorde skäl för lönen den gågna säsongen.
Ta då ett Hv71 som missade slutspel senast, "förstärkt" med 2st spelare som inte höll måttet i ett lag som rasade ur serien.
spelar Hannula och Melin som den gågna säsongen har ni gjort ett grymt kap eller tja tvärtom.
Petrasek är den enda av dem tre som gjorde skäl för lönen den gågna säsongen.
Ta då ett Hv71 som missade slutspel senast, "förstärkt" med 2st spelare som inte höll måttet i ett lag som rasade ur serien.
Sv: Vävningar
Dream_Hv71:
Med de värvningar ni har gjort så skulle jag tro att vi kanske ses i kvalserien nästa säsong. Kanske Hannula kan blomma ut med Davidsson men jag har svårt att tro det.Hoppas att han har betalt in de 10000 han hade i böter idag för annars skulle han riskera en lång avstängning. Melin var bra de första 10 matcherna sedan försvann han helt och hållet och kom tillbaka de sista 5 och i kvalserien. Pettan är onekligen den bästa värvning ni har gjort.
Med de värvningar ni har gjort så skulle jag tro att vi kanske ses i kvalserien nästa säsong. Kanske Hannula kan blomma ut med Davidsson men jag har svårt att tro det.Hoppas att han har betalt in de 10000 han hade i böter idag för annars skulle han riskera en lång avstängning. Melin var bra de första 10 matcherna sedan försvann han helt och hållet och kom tillbaka de sista 5 och i kvalserien. Pettan är onekligen den bästa värvning ni har gjort.
« Föregående · 543929
MVH RObban