Kvalserien omgång 6
Tja!

Linköping-Brynäs:3-5.

Rögle-Hammarby:4-3 efter sudden.

AIK-Skellefteå:2-3 efter straffar.


Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!


M.V.H Tor!