Semi
« Föregående · 240464 Till forumet
Sv: Semi
Tja!
Timrå-Frölunda:5-3.
Djurgården-Färjestad:2-3 efter sudden.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Timrå-Frölunda:5-3.
Djurgården-Färjestad:2-3 efter sudden.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Länkar:
http://svenskafans.com
http://svenskafans.com
Sv: Semi
Jeszica:Kul att höra från dig igen! Hoppas verkligen det blir så att Färjestad o Tik möts i final. Fy sjutton vilken höjdare. Sveriges två bästa hockeylag. Vore inte mer än rätt. Men att slå Frölunda med 4-0 i matcher är kanske för mycket begärt. De får vinna en i Götet, då blir det 4-1. Då blir ju dom också glada.
Hade!
Hade!
« Föregående · 240464
Djurgården-Färjestad 3-2