Semi nr 2
« Föregående · 243253 Till forumet
Sv: Semi nr 2
Tja!
Frölunda-Timrå:3-4 efter sudden.
Färjestad-Djurgården:4-2.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Frölunda-Timrå:3-4 efter sudden.
Färjestad-Djurgården:4-2.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Länkar:
http://svenskafans.com
http://svenskafans.com
Sv: Semi nr 2
Jeszica: Nu blev jag besviken vännen! Jag trodde i min enfald att jag hade övertygat dig. O så gårdu o tippar frölundaseger?
Nu är ju matchen avklarad o TIK vann som väntat, men bara med 4-3. Däremot hade du ju helt rätt på Färjestad 3-1. Nästa match i Timrå blir det hemmavinst med 3-1 och Apgården skräller o vinner med 2-1. Är vi överens?
Nu är ju matchen avklarad o TIK vann som väntat, men bara med 4-3. Däremot hade du ju helt rätt på Färjestad 3-1. Nästa match i Timrå blir det hemmavinst med 3-1 och Apgården skräller o vinner med 2-1. Är vi överens?
« Föregående · 243253
Frölunda - Timrå 5-3