Historik
Föregående · 128 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
foppa78: Tror inte att jag är helt fel ute om jag skriver super, spelar och strippklubbar :-)
+ 3
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Det borde ju fungera kan man tycka :-)
Länkar:
Hockeygala - Skrivunder.com
Hockeygala - Skrivunder.com
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
65selander: Det är inte jag som har börjat med det ordet när det gäller värvningar utifrån, särskilt då när det gäller kanadensare, det är det en annan skribent som har gjort :-)
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Peja: Visst fan finns det duktiga AHL spelare som lätt skulle passa in Brynäs. Det gäller att scouta ordentligt precis som du säger. I Brynäs är det väl bara Dixon o Harder som har gått bra.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
De två först omg i AS säsongen 12/13. Djurgården öppnar med ett "derby";-)
Omgång 1:
Leksand-Karlskrona
Örebro-Malmö
Karlskoga - Borås
Västerås - Tingsryd
Oskarshamn - Troja/Ljungby
Mora - Södertälje
Djurgården - Almtuna
Omgång 2:
Borås - Leksand
Tingsryd - Karlskoga
Almtuna - Västerås
Troja/Ljungby - Djurgården
Södertälje - Oskarshamn
Karlskrona - Örebro
+ 1
Brynäs IF > Sv: Så bra var spelarna säsongen som gick
Huss: Kollade på EP o det fanns bara en Peter Eriksson i Brynäs men jag är nästan säker på att vi hade två spelare med samma namn, har blandat ihop dem.
Brynäs IF > Sv: Så bra var spelarna säsongen som gick
Huss: Peter Eriksson dä och Peter Eriksson dy om jag inte minns fel.
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
MarcusElving: Med tanke på alla luckor som ska fyllas så behöver vi nog alla de där namnen :-)
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Brynässupporten: Välkommen :-) Bara rykten än sålänge, men det snackas om att Enterfeldt ska vara klar. Förhoppningsvis så presenteras det någon/några nyförvärv innan helgen.
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Bissett_19: Skönt, han har säkert mognat en del men han var väl ganska svår att samarbeta med tidigare när han var i Brynäs.
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Bissett_19: Såg det, han o Lindgren kamperade väl ihop i Skellefteå om jag inte minns helt galet.
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
arnio: men herregud, du förstod verkligen inte mitt inlägg. Jag vet att han spelade inatt då jag såg matchen. Med landat så menade jag att han ska komma till ro med tanke på tidsskillnad m.m.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Horace76c: Silfverberg kommer att göra succé när han har landat o fått ordning på grejerna :-)
+ 1
Café > Sv: Tv-tipset
mattias - 74: Har laddat ner o sett hela säsong 1 av Alcatraz och den blir bättre och bättre för varje avsnitt. Har även laddat ner The Killing och har sett de första fyra delarna av säsong 2, en mycket bra serie. Andra serier som jag följer är Criminal Minds, Spartacus, Law & order: Special Victims Unit. Det är ju en jävla tur att folk tycker olika, annars så hade det blivit jävligt tråkigt.
Brynäs IF > Sv: Niklas Svedberg: "DOM ANDRA JÄVLARNA DOM GNÄLLER...
foppa78: Så det var därför dom torskade ;-)
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
foppa78: Vadå vågar inte, ut med Leksingen o upp med löpet :-)
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Bissett_19: Kanske därför han blev omskolad till back, 30 p på 46 matcher den gångna säsongen är rätt ok i AS, lär bli tuffare i ES.
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Treklövern1912: Vi får hoppas att vi kan göra en Skellefteå(men att vi vinner), trots tunga spelartapp så gick dem till final igen. Det var riktigt starkt.
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Enterfeldt och Thuresson är nog två av namnen som kommer att presenteras. Skulle inte bli jätteledsen om Lehtonen också var ett av namnen ;-)
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Tommy: Nu gäller det att vara kvar i toppen och förbli ett toppklubb många år framöver. Det är lätt hänt att det nu kan bli en reaktion på guldet, men jag hoppas o tror att dem har lärt sig av tidigare misstag.
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Huge: Ni vet ju vad jag tycker men om det känns bättre så kan jag lägga in det igen :-) Sundlöv lyckades efter 8-9 år, bra där. Nu får vi se om han och scoutinggruppen med pengar den här gången kan se till att vi förblir ett topplag. En mycket intressant silly season blir det :-)
Skellefteå AIK > Sv: 11/12
Knegare: Ville bara sjunka till Fahlman, Forsberg och Robertssons nivå.
+ 1
Föregående · 128 · Nästa

Redigerad kommentar