Historik
Föregående · 23 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vår period helt och hållet fram tills de här utvisningarna. Ge inte bort det här!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Viktigt idag är att inte förlora alla tre poäng till LHCs fördel. Så hoppas minst oavgjort. Tuff match.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu har vi ett par nollor på slutet men på de sista 15 matcherna har vi släppt in minst mål i serien. 30 insläppta på 15 matcher.
+ 17
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sanslös målskillnad sista fyra plus dagens match med (just nu) 17-2.... +15 på snart 5 matcher.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så vitt jag ser på SHL.se så är VV delad 1:a i serien med 4 hållna nollor tillsammans med Enroth.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Börjar tycka lite synd om Malmö. 😅 Men så skönt!
Tima är grym!
Tima är grym!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Kellman förlorad
Så var det klart att Andrén lämnar. Lycka till framöver och hoppas du hittar rätt igen.
Då är frågan vem som tar andrespaden?
Då är frågan vem som tar andrespaden?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Underbart! 😁👍 Och vi vinner skotten 27-19. Så jävla starkt.
Vi har något på gång.
Vi har något på gång.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker VV går från klarhet till klarhet. Så skönt att vi har en förstemålvakt man känner sig trygg med. 👍
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi spelar ut serieledarna på bortaplan första 10 minuterna. 🙏 Bara mål som saknas.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har tyckt att Djurgården och Malmö var de två sämsta lagen vi mött innan dagens match och till vår glädje i tabellen så var Djurgården än sämre idag.
Vi är klasser bättre än Djurgården och det var vi redan i början av säsongen på Hovet när vi slarvade bort poängen fast det var än tydligare idag.
Vi är klasser bättre än Djurgården och det var vi redan i början av säsongen på Hovet när vi slarvade bort poängen fast det var än tydligare idag.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Får sluta ta utvisningar för annars är det bara vi för hela slanten och vi ska inte släppa in Djurgården i matchen igen.
Rödin ser het ut idag. 👍
Rödin ser het ut idag. 👍
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte förvånad att vi leder och har börjat så pass bra. Vi har spelat bra flera matcher, förutom 1:a perioden mot Luleå, och det som fattats har varit utdelningen och det är på tiden att den kommer även om det är mot ett formsvagt Djurgården.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Får vi 1-0 med oss i ryggen tar vi Djurgården och det vore välkommet med 3 poäng med.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hetast att spela kval nu är Malmö och Djurgården. Inte vi. Vi spelar för bra mot bra lag men får inte riktigt med oss poängen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
4-1 speglar definitivt inte matchen. Men vi gör en väldigt bra första perioden men tyvärr ligger vi under igen. Vi måste börja få utdelning istället för att behöva jaga när vi spelar bra.
Var någonstans jag läste att vi spelar bra men vi klättrar inte i tabellen. Och tyvärr är det så. Vi behöver poäng och gärna mer än 1 eller 2. För det är ju när vi spelar så bra som vi gör vi ska ta poäng.
En väldigt viktig match på lördag. Vi måste vinna. Efter ordinarie tid.
Var någonstans jag läste att vi spelar bra men vi klättrar inte i tabellen. Och tyvärr är det så. Vi behöver poäng och gärna mer än 1 eller 2. För det är ju när vi spelar så bra som vi gör vi ska ta poäng.
En väldigt viktig match på lördag. Vi måste vinna. Efter ordinarie tid.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
För spelet mot Örebro, 0-1 i baken. För spelet mot Rögle och återigen 0-1 i baken.
Spelet är ju ändå bra och så länge vi tar poäng när matcherna är färdigspelade så är det ju "lugnt" men vore skönt om vi kunde utnyttja vårat övertag och ta ledningen istället för att ligga under.
Spelet är ju ändå bra och så länge vi tar poäng när matcherna är färdigspelade så är det ju "lugnt" men vore skönt om vi kunde utnyttja vårat övertag och ta ledningen istället för att ligga under.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Må så vara. Men varken Malmö eller Djurgården imponerar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Starkt med minst 1 poäng och att komma tillbaka från 1-3 när spelet kanske inte är riktigt där vi önskar så är det ändå en stark insats med tanke på det.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har ingen jättebra känsla över dagen men man kan ha fel. Hoppas till gudarna att vi vinner idag. Känns som en vattendelare idag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Tack. 🤗
Nej, så vitt jag vet spelar insatsen ingen roll på Powerplay och vinsterna tenderar att gå mellan 300-3/40 000 vad jag sett beroende på resultaten och vad andra tror. Har kammat hem 3473 kr och nu 1060 på två spel (lördags och idag) på 72 kr insats vardera gång så det är inte så illa pinkat.
Nej, så vitt jag vet spelar insatsen ingen roll på Powerplay och vinsterna tenderar att gå mellan 300-3/40 000 vad jag sett beroende på resultaten och vad andra tror. Har kammat hem 3473 kr och nu 1060 på två spel (lördags och idag) på 72 kr insats vardera gång så det är inte så illa pinkat.
+ 3
Föregående · 23 · Nästa
