Historik
Föregående · 25 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Drömde visst om Manner inatt och det var ingen bra dröm. 😅 Men, jag har en rätt bra känsla nu. Tror vi plockar minst 2 poäng.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Har varit ganska tålmodig med Andrén trots förra säsongen men av de två matcher han har stått i år så imponerar han inte på mig och de flesta mål han släpper in är på samma sätt att han inte lyckas låsa pucken mot kroppen och den slinker gärna genom vid de mål han släpper in. Det håller inte på den här nivån. Tyvärr. Det var samma sak mot Djurgården och samma idag. Han är där och nosar men pucken smiter igenom. För ofta.
Sedan fanns det annat i dagens match som såklart inte var bra heller och det är ju inte Andrens fel att vi släpper till kontringar och frilägen men med en bättre målvakt behöver inte alla chanser leda till mål heller.
Bara att ta revansch mot ett förmodligen hungrigt Rögle som har förlorat två raka matcher. Det blir inte lätt. Vi kan ju spela väldigt bra men har tyvärr en tendens att klappa ihop lite som vi gjort mot Timrå och Oskarshamn nu. Måste ha en bättre balans i spelet och inte ha för många toppar och dalar.
Sedan fanns det annat i dagens match som såklart inte var bra heller och det är ju inte Andrens fel att vi släpper till kontringar och frilägen men med en bättre målvakt behöver inte alla chanser leda till mål heller.
Bara att ta revansch mot ett förmodligen hungrigt Rögle som har förlorat två raka matcher. Det blir inte lätt. Vi kan ju spela väldigt bra men har tyvärr en tendens att klappa ihop lite som vi gjort mot Timrå och Oskarshamn nu. Måste ha en bättre balans i spelet och inte ha för många toppar och dalar.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är för dåligt I allt gott vi gjort i matcherna mot Skellefteå, Växjö och Frölunda att vika ner oss på det sätt vi gör mot Timrå och Oskarshamn.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rätt bra skörd på firma Scott, Rödin och Palve efter fem spelade matcher.
Räknade jag rätt har vi 11 olika målskyttar första fem matcherna. Sedan tror och hoppas jag det lossnar än mer för Gunler för han är där och nosar varje match.
Edit: Olsen ligger på 4 poäng på fem matcher.
Räknade jag rätt har vi 11 olika målskyttar första fem matcherna. Sedan tror och hoppas jag det lossnar än mer för Gunler för han är där och nosar varje match.
Edit: Olsen ligger på 4 poäng på fem matcher.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Starkt med tanke på hur den 3:e perioden sett ut att direkt gå upp på anfall efter 1-1 och få till PP och 2-1. Riktigt starkt!
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
53 minuter in i matchen så är det inte speciellt mycket målchanser vi gett SAIK.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra! Så jävla tröttsamt när vi ändå spelar rätt bra mot Växjö och hade 0-2. Nu är hoppet tillbaka.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Första 2 minuterna blir väldigt viktiga nu. Håll ut! Så de får ta målisen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan. Nu blir det tufft här. Men nog fan ska vi klara det här.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
För jävla skönt att kröna monsteranfallet med 2-0 målet. Synd på utvisningen men den här matchen tar vi.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
2 minuter 5 mot 3 och vi skapar absolut ingenting. Nej, bara töm och glöm ikväll. Ingen bra match alls.
Och där kom 2-4, jippie.
Och där kom 2-4, jippie.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En väldigt fin början på säsongen och tycker att det finns en del gott att bära med sig. Starkt att komma tillbaka från 0-2 till 4-2 och aldrig riktigt Frölunda allt för klara målchanser att komma tillbaka.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Börjar redan tröttna på allt tjat om vårat tuffa år, vår och allt runt omkring. Hoppas det blir samma tändvätska för spelarna som för mig. 👊
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är med en ovisshet jag "välkomnar" en ny säsong. Känslan är väl inte jättebra men man har inte alltid rätt heller...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Är det bara jag som har ett jävla problem med ljudet under hela matchen? Ljudet försvinner och sedan går det ett par sekunder före
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fick en bra känsla i kroppen när jag såg namnet och läste om vår nya huvudtränare.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fy fan va skönt! Det här skålar jag för efter jobbet. Underbar känsla kroppen! 😁😁😁
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fy fan va jobbigt det här är och vi har fortfarande 3-1 i matcher och kan... ge oss slutet på den här lidelsen nu..
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Precis vad det såg ut som! Och Wikegård hade ju sett det vid första reprisen att det var mål. Jävla troll.
+ 3
Föregående · 25 · Nästa
