Historik
Föregående · 18 · Nästa
Timrå IK > Sv: Hejaramsor
"Ut med domarn och in med Nalle Puh" Känns ju inte som en klockren ramsa när man är så förbannad så man håller på att koka, "domarjävel" ligger bättre till hands då.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
ajon: Jag har enligt uppgift hört att målvakter som släppt in 6 puckar eller mer ändå fått chansen i NHL, men jag tror inte att NHL är något för vår käre Backlund..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
ajon: Timrå har ju vänt sånahär underlägen tidigare, tänker på Hv..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
epa: Känns mer som att spelarna på banan inte ska släppa puckar rakt genom boxen så satans enkelt. Inte ens Manne Fredriksson skulle tagit dom där puckarna..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
epa: Vad tycker du backlund kan göra åt de 3 senaste målen?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
epa: Nej, han är en stor timråsupporter, nu sätter vi ettan i PÄPÄ
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Per HApps: Knylan är bortrest, det blir comeback av en riktig legend vad jag har hört..
Timrå IK > Sv: The best of Timrå IK Anno 2007/2008
Kerstin_k: Du kan inte haft den på din presentation när jag fixade det där!! :)
Timrå IK > Sv: The best of Timrå IK Anno 2007/2008
Kerstin_k: Det är så jobbigt att alltid behöva se din signatur!!1!
Nog tror jag väl att den senaste är med där, klicka in å kika vettja!
Nog tror jag väl att den senaste är med där, klicka in å kika vettja!
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Bosse60: Strålande Bosse! Du är välkommen på bussen som avgår 14.30 från ladan..
Timrå IK > Sv: The best of Timrå IK Anno 2007/2008
Kerstin_k: Du får väl starta en sida och börja ta "donationer" då ;)
Timrå IK > Sv: The best of Timrå IK Anno 2007/2008
Lemmy: Nästan så han skulle kunna börja sälja dessa istället, släppa en samlingsdvd på första :)
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Bosse60: Den spyan på tåget var väl ett undantag, såna missöden inträffar väldigt sällan. Minns inte när det hände sist på en buss.. men längesen var det.
Att någon ska vara allmänt störig vet jag inte var du fått ifrån. Vi hade nog rolig allesammans.
Sista anmälningen är väl kvällen innan typ, om inte bussen är full redan då då..
Men medlemskap är obligatoriskt.
Att någon ska vara allmänt störig vet jag inte var du fått ifrån. Vi hade nog rolig allesammans.
Sista anmälningen är väl kvällen innan typ, om inte bussen är full redan då då..
Men medlemskap är obligatoriskt.
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Bosse60: Tråkigt att ni tar bilen, det brukar vara roligt på bussen, billigt är det ju också
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
"Men Jonte fick sin revansch. Med drygt sexton minuter spelade satte Jonte in en stenhård tackling på Larose vid kortsargen framför Timråklacken."
Larosepalm? -> www.st.nu/bilder2/7/232607180387.jpg
Larosepalm? -> www.st.nu/bilder2/7/232607180387.jpg
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
Mackelito: Ungefär samma saker som det pratats om i tråden "Fem getingar till Hassebo, sug dig." då.
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Kom igen nu och anmäl er till Brünas resan den 19e!
Smurfa in på länken och skicka in er anmälan..
250 kr kostar det med inträde, inte dyrt!!
Smurfa in på länken och skicka in er anmälan..
250 kr kostar det med inträde, inte dyrt!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Flyttar ett inlägg till befintlig tråd.
**
Jag tror att detta blir en riktigt tuff match. MoDo kommer från en stark seger borta mot HV71 och Timrå kommer från en seger mot Luleå. Båda lagen har alltså bra självförtroende.
Tillslut tror jag att Timrå går vinnande ur striden pga deras revanchlusta från i våras samt att vi vunnit 3 raka matcher och har kanske lite mer självförtroende.
Första målet blir som vanligt viktigt.
Tips: Timrå IK 3 - 2 MoDo Hockey
Jensen_12 @ Lite här och där Idag kl. 01:29
**
Jag tror att detta blir en riktigt tuff match. MoDo kommer från en stark seger borta mot HV71 och Timrå kommer från en seger mot Luleå. Båda lagen har alltså bra självförtroende.
Tillslut tror jag att Timrå går vinnande ur striden pga deras revanchlusta från i våras samt att vi vunnit 3 raka matcher och har kanske lite mer självförtroende.
Första målet blir som vanligt viktigt.
Tips: Timrå IK 3 - 2 MoDo Hockey
Jensen_12 @ Lite här och där Idag kl. 01:29
Timrå IK > Sv: Fem getingar till Hassebo
glenninski: Målet är att alla ska köpa så mycket korv som möjligt, allt på inrådan utav Robert Dröse.
Timrå IK > Sv: Fem getingar till Hassebo
Per HApps: Hassebo ska ha heder för att han införskaffar musiken, med hjälp av Skarin.. Men spelandet på matcherna står ju sistnämnde för..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
Uno Gordon: Robban är inte ombytt, nu spelar B svensson istället för Pärssinen också, undrar vad han har gjort.
Timrå IK > Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
Ambroo: Alltså du fattar ingenting!!1!! Det räcker inte med att vi vinner, vi ska spela en frejdig offensivhockey!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
När väl nubben lägger av så tror jag att Uno Gordon tar över, det är väl ändå han som sköter typ allt redan, eller?
Timrå IK > Sv: Nr 20 genom tiderna
kennas: tycker mig se Ove Larsson där, men inte Stefan Pettersson.. Han får läggas till då.
Föregående · 18 · Nästa
