Historik
Föregående · 23 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Nubben har ju det han gör framöver, det är en sak som är säker när man läser artiklarna i ST och Dagbladet här bredvid..
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
jonmannen: Ja det är riktigt nice, dock så tog jag bort hamburgererbjudandet då det bara gäller en gång, det löser vi senare med kupong till alla medlemmar
Timrå IK > Sv: Medlem i supporterklubben
Enough: Den adressen vet jag inte vem som använder, men om du kollar på styrelsesidan så ser du att det är Janken som besvarar alla medlemsfrågor.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Det var jag och jag skäms inte.
Nu vet ni vem det är, hoppas ni kan sova gott nu.
Puss och Kram
Nu vet ni vem det är, hoppas ni kan sova gott nu.
Puss och Kram
Timrå IK > Sv: Jonte Hedström
Gidde: Det var såpass sent ändå då. Hade ju rätt på laget iallafall :)
Timrå IK > Sv: Jonte Hedström
Forward: "vi pissa på dom" var mot Malmö, men något klipp på detta hittar jag icke.
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Tider för tågresan finns nu.
Några biljetter finns ännu kvar, passa på att boka in dig på årets resa!
www.tikare.se/nyheter/?nid=452
Några biljetter finns ännu kvar, passa på att boka in dig på årets resa!
www.tikare.se/nyheter/?nid=452
Timrå IK > Sv: Lite kritik
Skummar igenom tråden och tycker att det är roligt att det kommer förslag på nya ramsor, även fast det mesta känns "fotbollsmamma" så är det bra att det kommer nya förslag.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nu har setterkvist eller vad han heter tangerat Detroits klubbrekord, efter två nya mål i natt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2007-11-01
Klistrar in ett inlägg här.
**
Snart är det match Per Styf är tillbaka och inga nya skador (bara Hynning som är borta, eller?) aja jag tror på Timrå vinst och den kommer vara ganska tydlig tippar 4-1. Den som lever får se :)
adde_1337 Idag kl. 03:44
**
Snart är det match Per Styf är tillbaka och inga nya skador (bara Hynning som är borta, eller?) aja jag tror på Timrå vinst och den kommer vara ganska tydlig tippar 4-1. Den som lever får se :)
adde_1337 Idag kl. 03:44
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Melin sparkad nu ..
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article1145274.ab
Och denna man sitter löst..
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article1145442.ab
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article1145274.ab
Och denna man sitter löst..
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article1145442.ab
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
lungan: Exakt! Rätt så många målvakter är dålig på stenhårda i krysset, mer såna skott.
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-10-29
Uddan: Det var TJ som sagt i tidningen att dom förmodligen inte hade medel till att lösa Tenkrat, men detta är ju självklart något man säger för att få betala så lite som möjligt.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
pratarn: Var det en smäll som vi brukar höra i högtalarna på hallen ?
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-10-29
Jensen_12: Alla ni som streamar: Lägg till varandra på msn eller maila allt sådant snack.
Tack.
Tack.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kaptenen uttagen i landslaget, måste vara för det fina spel han presterat.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Springsteen: Har sedan försäsongen sagt att jag blir bajsis så fort Åke Lund ska stå i mål, då var han för fladdrig, det har försvunnit nu.. men han är inte bra.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Uddan: Eller en frisk Backlund med lite självförtroende.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Krullo: Noterbart att Jonte har spelat back i första dom senaste bytena.
Föregående · 23 · Nästa
