Historik
Föregående · 26 · Nästa
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Flyttar ett inlägg hit.
**
undrar bara när hemsidan ska göras om tycker nog att den behöver ett ansikts lyft.
jojje_timrå @ Nälden Idag kl. 11:13
**
undrar bara när hemsidan ska göras om tycker nog att den behöver ett ansikts lyft.
jojje_timrå @ Nälden Idag kl. 11:13
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
Uddan: Jag har ingen koll på det men sätter 20 kr på att El Maco vet något..
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
Yellowcard: Skarin, Knylan, Ambroo, Jimmy och Kattiz bilar ner iallafall.
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
fighter: Och i Dagbladet står det att han skadade knäet mot SSK och har därför inte kunnat prestera bra.
Men nu ska han vila och skadan ska utredas
Men nu ska han vila och skadan ska utredas
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
fighter: Hynning hade tydligen känning i ett knä denna gång.
Lotvonen sjuk och borta ikväll. Lall on .. Lall on..
Lotvonen sjuk och borta ikväll. Lall on .. Lall on..
Timrå IK > Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
Kerstin_k: Gillar skarpt det aftonbladet skriver
"– Det var befogat att de buade, sa Lindström. Hade jag inte kunnat spela mer hade jag fan gått upp och ställt mig med dem och buat, så dåliga var vi. "
Säkert länkat redan. men skönt :)
"– Det var befogat att de buade, sa Lindström. Hade jag inte kunnat spela mer hade jag fan gått upp och ställt mig med dem och buat, så dåliga var vi. "
Säkert länkat redan. men skönt :)
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Undra om Domsjö kräver Haralds avgång nu, efter 0-5 i slutet av andra perioden mot LHC..
Timrå IK > Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
Ambroo: jag tycker publiken var dålig idag, AVGÅ PUBLIKEN!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SAIK 2007-10-06
även denna.
**
Mourinho: Njaaa...hellre 1-5 då...men knappast troligt så ojämna som Skellefte är så vettif*n...lutar åt storseger för TIK...
Knegare @ Tvärålund Idag kl. 23:02
**
Mourinho: Njaaa...hellre 1-5 då...men knappast troligt så ojämna som Skellefte är så vettif*n...lutar åt storseger för TIK...
Knegare @ Tvärålund Idag kl. 23:02
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SAIK 2007-10-06
Två trådar får räcka.
Flyttar denna hit.
**
Endast seger gäller imorgon 5-1.
Mourinho Idag kl. 22:28
Flyttar denna hit.
**
Endast seger gäller imorgon 5-1.
Mourinho Idag kl. 22:28
Timrå IK > Sv: Apropå inget
nixXz: Denna fråga har varit på tal någon gång tidigare har jag för mig.
Webshoppen hittar du under länken iallafall, sedan så finns det väl lite på Domus, eller Konsum Extra Timrå som det så flådigt heter nuförtin..
Webshoppen hittar du under länken iallafall, sedan så finns det väl lite på Domus, eller Konsum Extra Timrå som det så flådigt heter nuförtin..
Länkar:
http://www.neh.se/timra_/
http://www.neh.se/timra_/
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
pratarn: Ja tänk om du bara kunde vara tyst!
För det är väl du som bestämmer om alla reklamer ska ha ljud osv?
För det är väl du som bestämmer om alla reklamer ska ha ljud osv?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
bisterfinnen: Vi har läst dina liknande inlägg nu, alla ca 115 st.
Go Home
Go Home
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Henning: Det känns som att Challe har ett helt annat tänk än Kenta, jag tror att Kenta hade varit lite irriterad efter en sånhär match, Challe tycker att det var en rolig match..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
"Timrå har några av nyckelspelarna skadade. Mest efterlängtad av hemmapubliken är landslagsspelaren Jonathan ”Jonte” Hedström.
– Vi vet inte när han är redo för spel igen. han fick ett litet bakslag på senaste träningen då kända han en rejäl smärta, sade Challe Berglund"
Låter kalas
– Vi vet inte när han är redo för spel igen. han fick ett litet bakslag på senaste träningen då kända han en rejäl smärta, sade Challe Berglund"
Låter kalas
Timrå IK > Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Maggan: Den är skickad till Hockeyligan när den stog på ca 2500, det svar jag fick då var bara att den var uppmärksammad.
Allt har ju blivit uppmärksammat i media, men HL verkar ju stå fast vid sitt beslut så det gäller nog för samtliga att försöka hitta sätt att kringå reglerna..
Allt har ju blivit uppmärksammat i media, men HL verkar ju stå fast vid sitt beslut så det gäller nog för samtliga att försöka hitta sätt att kringå reglerna..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Galleriet på www.tikare.se är nu uppdaterat.
Trevlig bild:
www.tikare.se/filer/galleri/20070929_ovik/klack20_copy.jpg
Trevlig bild:
www.tikare.se/filer/galleri/20070929_ovik/klack20_copy.jpg
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Kom igen nu!
Det går fortfarande att anmäla sig till Modoresan, ett MoDo som förlorade mot Mora igår..
100 kr resa, 100 kr inträde är ju snorbilligt.
28 platser uppbokade på andra bussen = 29 lediga platser = Stor förlust för SK.
Sluta tveka, anmäl er NU
Det går fortfarande att anmäla sig till Modoresan, ett MoDo som förlorade mot Mora igår..
100 kr resa, 100 kr inträde är ju snorbilligt.
28 platser uppbokade på andra bussen = 29 lediga platser = Stor förlust för SK.
Sluta tveka, anmäl er NU
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
Ambroo: Man kan inte länka till toppnyheter, dom ändras allt eftersom :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
lincoln: Ica bergsgatan verkar ha köpt hallen, har all reklam på skärmen.
Till och med time outen presenterades av dem
Till och med time outen presenterades av dem
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Supporterklubben behöver Din hjälp!
se www.tikare.se
se www.tikare.se
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Viktiga tider inför lördagen!
Navet: 11.30
Timrå C 11.35
E.ON: 11.45
Navet: 11.30
Timrå C 11.35
E.ON: 11.45
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Jimmy citerar nästan Nubben där, angående viktiga spelare vi har tappat :)
Timrå IK > Sv: Apropå inget
En viss Jimmy Hamrin var nyss på TV4as nyhetsmorgon, får se när det dyker upp på nätet.
Föregående · 26 · Nästa

Tror Jimmy kan svara lite bättre på hur det går nu.