Historik
Föregående · 39 · Nästa
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Det som är tråkigt nu i allt tifosnack är att posten på något vis misslyckats med att få våra flaggor levererade både i fredags och idag, man upphör aldrig att förvånas den svenska posten.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
shinzawai: Den hon länkade till ser jag mer som en hyllning än en pulshöjare.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Paddan: Låter ju fruktansvärt dåligt.
Kan det vara dålig uppdatering på sidan eller mörkar ni?
Kan det vara dålig uppdatering på sidan eller mörkar ni?
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Paddan: Vilken bortasektion tänker du på då? Våran eller er?
Tror inte att det kommer att bli några problem för oss att fylla er iaf, ni lär väl inte ha några större problems.
Tror inte att det kommer att bli några problem för oss att fylla er iaf, ni lär väl inte ha några större problems.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Swordster: Nu är det väl bara fiska på blocket som gäller för dem som inte fått tag i biljetter ;)
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Lite ändrat i tifotävlingen.
Eftersom folk kommer åka till hallen så är det kanske dumt med deadline 19.00
Deadlinen för tävlingen är framflyttad till 17.00 imorgon 6/3
Eftersom folk kommer åka till hallen så är det kanske dumt med deadline 19.00
Deadlinen för tävlingen är framflyttad till 17.00 imorgon 6/3
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
TIKbiff: undrar om de betalar tillbaka päningarna då :)
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
TIKbiff: Syster kom på att hon jobbar :) Om hon inte lyckas byta bort passet så har jag kanske någon över nu..
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Wayne Gresky: Inget som vi har beslutat över tyvärr.. Tydligen något från Hockeyligan.
Men du kan läsa det på fliken resor på tikare.se
Men du kan läsa det på fliken resor på tikare.se
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Wayne Gresky: Vi kan ju inte ha vilket löst folk som helst med på bussarna..
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Wayne Gresky: Det som då måste kännas förnedrande för dig är att vi har medlemskrav på våra resor.
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Gör som rubriken säger!
Vi har 150 biljetter och ca 80 är uppbokade nu.
Vi tar endast 200 kr för resa OCH inträde..
Modo t.ex. 150 spänn bara för resan ..
Boka nu!
Gå in på www.tikare.se för mer info
Vi har 150 biljetter och ca 80 är uppbokade nu.
Vi tar endast 200 kr för resa OCH inträde..
Modo t.ex. 150 spänn bara för resan ..
Boka nu!
Gå in på www.tikare.se för mer info
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 1 Timrå-Modo 6/3-07
Frella: Känns väl ändå tveksamt med Styf då han åkte med armen i mitella-läge hela tiden.
Timrå IK > Sv: T I K (Warriors Of Sweden)
timrå_ik: det är förbjudet att filma matcherna, så jag tvivlar.
Testa kika på canal+
Testa kika på canal+
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-03-02
timrå_ik: läs svaret på din fråga i denna tråd... du har redan frågat det en gång och fått svar
Timrå IK > Sv: T I K (Warriors Of Sweden)
The Palm: Tror inte tanken är att den ska ersätta nostalgi biten heller.. Anledningen till att låten spelades då är för att det var premiär.
Timrå IK > Sv: T I K (Warriors Of Sweden)
We are all the winners, we are all the best
Att vi få va tillsammans, det betyder mest
Även om det mulnar och ridån har gått ner
Så har vi ändå vunnit om alla hänger med
Att vi få va tillsammans, det betyder mest
Även om det mulnar och ridån har gått ner
Så har vi ändå vunnit om alla hänger med
Timrå IK > Sv: T I K (Warriors Of Sweden)
The Palm: Kan lova dig att den inte kommer användas som introlåt
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
T T: Roligast där var att få se Roffe Norrbom och Jocke Sandström så nyfikna som små barn bakomför
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Ett ångerfullt bacon : www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1011751,00.html
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Bidraget på 2000kr som var anonymt räknas inte in i tävlingen..
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Abron har lagt in 750 kr och går in på en andraplats, 250 kr bakom ledaren Anne Fröling.
Ann "joinar" Team Stå så de har totalt skänkt 1200 kr!
Ann "joinar" Team Stå så de har totalt skänkt 1200 kr!
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Nu har man chansen bjuda på Jontes klubba, en likadan som jag vann på supportermatchen på en lott som kostade 20 kr :)
www.sportauktion.se/showauction.php?id=4743
www.sportauktion.se/showauction.php?id=4743
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-02-28
Live från hallen (säkert före radion :) )
Warg på straffen .. MISS.
Warg på straffen .. MISS.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Tänk att tifogruppen kunde se in i framtiden när denna gjordes..
www.hockeysnack.com/medlem/Strindlund/filarkiv.php?showfile=07.jpg
www.hockeysnack.com/medlem/Strindlund/filarkiv.php?showfile=07.jpg
Föregående · 39 · Nästa
