Historik
Föregående · 41 · Nästa
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Man skulle säkerligen kunna köra lite rolig reality tv hemma hos många här på HS under matchdagarna.. :)
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
lincoln: FY FAAAAAN VA GÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Rooster23: Tror vi stänger av den signaturen under matcherna framöver
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Per HApps: Roliga rubriker bredvid, ena står en vecka, ena resten av elitserien,.. Antar att de menar grundserien?
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Kvällens fråga: Hur många gånger kommer Lener byta målvakt i matchens slutskede?
Jag tror 2 ggr
Jag tror 2 ggr
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
timrå_ik: Du får återigen ta på dig Luleås mål. håller med tidigare talare, håll keft
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Var vi nyss tre backar inne?
Niskanen passade till Strålman, som passade till Lindström.
Niskanen passade till Strålman, som passade till Lindström.
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
timrå_ik: Är det kört nu? Nyss var det sm guld?
Men du inser väl att detta är DITT fel eftersom du sa att Backlund skulle hålla nollan
Men du inser väl att detta är DITT fel eftersom du sa att Backlund skulle hålla nollan
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-02-17
uhahl: Hallin kom väldigt snett i situationen, bättre att han släppt så hade robban fått den, han stog rättvänd
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Mora - HV71 2-0, 5-15 i skott.
Kapanen har tagit 3 skott alltså. imponerande
Kapanen har tagit 3 skott alltså. imponerande
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Dream Team: Har aldrig sagt att dem ska åka ur.. bara att de får kvala, en liten dröm för mig..
Men visst klarar man sig gärna utan LHC
Men visst klarar man sig gärna utan LHC
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Dream Team: Jag ser gärna att Frölunda kvalar.
3-0 till FBK nu .. 3 fantastiskt fina mål
3-0 till FBK nu .. 3 fantastiskt fina mål
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Dream Team: Mora HV71 2-0 ser ju inte så lovande ut ..
Men vi kan ju inte lita på andra lag .. svårt att vinna slutspelsmatcher på det viset :)
Men vi kan ju inte lita på andra lag .. svårt att vinna slutspelsmatcher på det viset :)
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Den som verkligen sög på den där tävlingen var Knylan..
Han hade ca två tredjedelar kvar när vinnaren korades.
Han hade ca två tredjedelar kvar när vinnaren korades.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Lite nya bilder från supporterfesten finns nu i galleriet på Tikare.se
Timrå IK > Sv: Tröjauktion
Röda Tallen: Det gick att vinna trots bristfälligt system, men kanske jag betalade mer än vad som behövts nu ;)
www.timraik.nu/nyheter/?nid=1860
www.timraik.nu/nyheter/?nid=1860
Timrå IK > Sv: Tröjauktion
friskan: Man kan ju hoppas att de lärt sig av detta och lägger vecka 2 på sportauktion.
De länkar ju dit från hemsidan sin redan!!
De länkar ju dit från hemsidan sin redan!!
Timrå IK > Sv: Tröjauktion
Röda Tallen: Javisst.
Inte vet jag, men är inte själva tanken och spänningen med en auktion att vara med och hugga och bjuda över på slutet?
Nu får man ju inte ens veta om man har det ledande budet sista halvtimmen
Inte vet jag, men är inte själva tanken och spänningen med en auktion att vara med och hugga och bjuda över på slutet?
Nu får man ju inte ens veta om man har det ledande budet sista halvtimmen
Timrå IK > Sv: Tröjauktion
Helg Ernest: Varför har de då inte alla tröjor som de auktionerar ut på hemsidan och fixar ett bättre auktionssystem?
Men visst är det pengar det sitter i ..
Men visst är det pengar det sitter i ..
Föregående · 41 · Nästa
