Historik
Föregående · 44 · Nästa
Timrå IK > Sv: Ryno tillbaka till frölunda
Majkii: Jag kan också skicka länk!!!ONE11!!!
expressen.se/index.jsp?a=850562
" Enda skälet att vi skulle ta honom därifrån är om vi skulle få skador"
expressen.se/index.jsp?a=850562
" Enda skälet att vi skulle ta honom därifrån är om vi skulle få skador"
Timrå IK > Sv: Ryno tillbaka till frölunda
uhahl: Jag tror ju att hans speltid mot Hv visar lite på var han kommer hamna..
Timrå IK > Sv: Kimmo Kapanen på plats i Jönköping
fighter: Tycker inte att han såg sådär jättelycklig ut men han var väl kanske sliten efter resan eller så.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
73Sjöbba: Det jag blev besviken på var att Lindqvistskägget var borta.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Jag behöver några tappra själar som kan ställa upp på ett litet kort och rolig evenemang ute i Gärde 14/2
Ta chansen att representera Timrå IK Supporterklubb!
Maila mig för mer info!
Ta chansen att representera Timrå IK Supporterklubb!
Maila mig för mer info!
Timrå IK > Sv: Jonte bör tacka nej till Lg games
kidcox: Tycker BÅG lät ganska vettig i sina resonemang, att Jonte kommer iväg, får koncentrera sig mer på matcher, inte så många träningar, träffa nytt folk osv.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
fighter: Han var där för att spana lite åt Colorado.
Tråkigt för oss var att även Toronto hade sina scouter på plats för att kolla in Strålman och han gjorde ju inte sin sämsta match för säsongen direkt..
Undrar om Skarin har kommit iväg från ljudholken eller om han fastnade där med Mårts och Anrell
Tråkigt för oss var att även Toronto hade sina scouter på plats för att kolla in Strålman och han gjorde ju inte sin sämsta match för säsongen direkt..
Undrar om Skarin har kommit iväg från ljudholken eller om han fastnade där med Mårts och Anrell
Timrå IK > Sv: Domarnivån
Talangscouten: Kanske det väger in lite att Sanny daskade klubban sin i isen när han skrek mot domaren
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Sant. det som dock är tråkigt med det hela är ju att ingen av dem kan vara med på supporterfesten som är den på lördagen då.
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
LingaN: Man kan ju hoppas att de har mod nog att tacka nej.
Iofs kan det ju som det står vara en VM plats på spel .. men man borde väl ändå sätta klubblaget före, det är ju trots allt därifrån lönen kommer
Iofs kan det ju som det står vara en VM plats på spel .. men man borde väl ändå sätta klubblaget före, det är ju trots allt därifrån lönen kommer
Timrå IK > Sv: Big Red Machine
Rubriken på sportbladet känns väl som en liten ripoff..
www.aftonbladet.se/ettor/webb/26_normal.html
www.aftonbladet.se/ettor/webb/26_normal.html
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
timrådynamiten: Vad sades? Var så less så jag for ifrån tvn tidigare för att slippa köa.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
Tellus: Varför postar du länken om du ändå klistrar in allt som står där?
Kör hellre bara länk
Kör hellre bara länk
Timrå IK > Sv: Matcher på nätet
Röda Tallen: Visst var den OK, men inte tillräckligt bra för mitt öga :)
Timrå IK > Sv: Matcher på nätet
Röda Tallen: Testade nyss jag med, men blev inte så impad över kvalitén riktigt.
Åker nog till svärföräldrarna och ser matchen gratis där :)
Åker nog till svärföräldrarna och ser matchen gratis där :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Wayne Gresky: Om man nu ska kalla det Foppastraff eller om det är en Kenta Nilsson dragning.. En som lyckats med den i två straffläggningar känner ju de flesta här inne till också.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Koskinen klev ut tidigare som säkert har påpekats men nu klev även Sundh av, kanske försiktighetsåtgärd
Timrå IK > Sv: Senaste nytt!
Springsteen: och jag som hört detsamma om challe. var det något fel på den tidigare tränartråden ?
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
actionleif: Fint slut på intervjun ..
"hälsningen till Timråfansen är glasklar.
– I'll be back. Det är inte min stil att ge upp. "
"hälsningen till Timråfansen är glasklar.
– I'll be back. Det är inte min stil att ge upp. "
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
"Vi är tillbaka" flaggan känns ju lite onödig just nu :)
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
RocknRolf2: Var höll du hus de 20 första omgångarna förresten?
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Snoop: Långt ifrån kört ändå. Får vi in ett mål på Mora så kan det bli mycket nerver.. Men för att det ska funka så måste vi få Kuben med oss lite
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Skarin ska hur matchen än slutar gå en rond med Kuben efter matchen.
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Gött att Timrå varit farligast hittils och då har Mora PP..
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Laken: stats.swehockey.se och www.hockeyligan.se brukar ha bra uppställningar på live:n
Föregående · 44 · Nästa

Kanske Cassel och Mackan återförenas snart.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,988716,00.html