Historik
Föregående · 47 · Nästa
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Jen: Denna fina överraskning kommer givetvis att gynna ER supportrar :)
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
actionleif: Hoppas att alla ni som röstade för en supporterfest verkligen köper sina biljetter nu!
www.tikare.se/nyheter/?nid=337
www.tikare.se/nyheter/?nid=337
Timrå IK > Sv: Gott nytt år
Norden_AN: Och som du kanske inte vet så är det signaturen Kerstin_K här på hockeysnack som har gjort den och det finns även en del 2
Timrå IK > Sv: Gott nytt år
klistrar in
**
Gott Nytt år allihopa. Hoppas det nya året inleds bra för Timrås del. Man blev ju tårögd av denna film. Skulle vara kul med favorit i repris. :')
www.youtube.com/watch?v=SjLCFd1wTTc
Norden_AN @ Söråker Idag kl. 14:50
**
Gott Nytt år allihopa. Hoppas det nya året inleds bra för Timrås del. Man blev ju tårögd av denna film. Skulle vara kul med favorit i repris. :')
www.youtube.com/watch?v=SjLCFd1wTTc
Norden_AN @ Söråker Idag kl. 14:50
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
Ambroo: Bara så ni vet så måste Timrå få in pucken för att få hål på nollan. Allt enligt den eminente radioprataren
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
Ambroo: Tror det va?
Ryno skottskadad. vore fint om det är något allvarligt
Ryno skottskadad. vore fint om det är något allvarligt
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
Abron: De har ju fått vila ganska mycket senaste veckorna.
Rolig hemfärd för de tappra i minin
Rolig hemfärd för de tappra i minin
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
Ambroo: En liten vinst i sig idag är ju att Backlund verkar spela bra iallafall.
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
Ambroo: Timrå skulle ha tagit in Willi Railo.
Han hjälpte oss med mångt och mycket på skolans innebandyturneringar.
Kommer ihåg kassetten vi hade, "tänker offensivt, tänker framåt"
Han hjälpte oss med mångt och mycket på skolans innebandyturneringar.
Kommer ihåg kassetten vi hade, "tänker offensivt, tänker framåt"
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
Ambroo: Vi kommer tillbaka nästa år!
Då är vi utvilade efter nyårsfirandet
Då är vi utvilade efter nyårsfirandet
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
erathoo: Hopp.. vilken elak företeelse.. 2-2 mot BIF och hoppet kom springandes men stukade benet när BIF gjorde 3-2 ..
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
Red-line: Helt otroligt!
Gjorde ett sista försök på DIF borta.. och då funkade det helt plötsligt!
Gjorde ett sista försök på DIF borta.. och då funkade det helt plötsligt!
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
Missade jag något?
Enligt hockeyligan 29:17 TIM Utv 10 min ABUSE Jonathan Hedström
Enligt hockeyligan 29:17 TIM Utv 10 min ABUSE Jonathan Hedström
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
erathoo: Skönt att höra att Backe gjorde en fin räddning!
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
mike66: Det går ganska bra!
Timrå började säsongen starkt men har nu tappat lite, ligger fyra just nu.
Timrå började säsongen starkt men har nu tappat lite, ligger fyra just nu.
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
timrå_ik: du behöver inte spamma varenda gång du loggar in.
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
Abron: Rapport från annan resande vid namn JimmyH : Backlund är stabil och vi dominerar stundtals men vi ligger under.
Mycket av det där med nära, studs runt mållinjen men neeeej!
LHC-klacken hur grym som helst, faktist
Mycket av det där med nära, studs runt mållinjen men neeeej!
LHC-klacken hur grym som helst, faktist
Timrå IK > Sv: Hur vänder vi detta?
Sjöstedt lämnar sin syn på det hela : www.tikare.se/kronikor/?nid=345
Timrå IK > Sv: Hur vänder vi detta?
ÄlskarTIK: Tror mer på mitten av månaden för Robban iallafall, och Pärssinen kanske lite senare.. Enligt herr Duracell själv..
Timrå IK > Sv: Hur vänder vi detta?
Helg Ernest: Detta har redan tagits upp här och vi kom fram till att truppen är ju densamma oavsett vem som står, båda är ju med på papperet
Timrå IK > Sv: Operation Linköpingsresa
pettsson: Jepp! JimmyH, Dalan, Tobbe_d och Jen mfl är på väg!
Timrå IK > Sv: Hur vänder vi detta?
Hahl Bundy: I denna artikel då, www.dagbladet.nu/artikel.php?id=347932&avdelning_1=104&avdelning_2=
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Biljetter till Supporterfesten finns att köpa nu!
Kontakta mig eller någon annan i styrelsen för att få tag i en biljett!
150 kr och då ingår tacobuffé och en dryck
Festen kommer att äga rum på Players i Sundsvall den 10 februari
100 platser finns
Jag nås på 0706806269
Kontakta mig eller någon annan i styrelsen för att få tag i en biljett!
150 kr och då ingår tacobuffé och en dryck
Festen kommer att äga rum på Players i Sundsvall den 10 februari
100 platser finns
Jag nås på 0706806269
Timrå IK > Sv: Operation Linköpingsresa
Abron: GPSen använder man för att det är roligt med tekniska prylar.
Timrå IK > Sv: Operation Linköpingsresa
Dalan: tar med den till jobbet imorn så kan ni svänga förbi och hämta den..
Timrå IK > Sv: Operation Linköpingsresa
Jen: Ni kan ta med min gps. ska programera in adressen för ishallen så ska det nog gå bra :) den har tillochmed varnare för fartkameror
Timrå IK > Sv: Operation Linköpingsresa
Helg Ernest: Lite lustigt att du säger att det är 114.8 mil, försöker du vilseleda oss ?
Enligt min dator så är det 117.4 mil
Enligt min dator så är det 117.4 mil
Timrå IK > Sv: Operation Linköpingsresa
JimmyH: Okej, antar att du inte tar med dig rese-snask heller utan tänker "smaka lite" av de andra ?
Timrå IK > Sv: Operation Linköpingsresa
Helg Ernest: Man kan plussa på det lite iallafall. det är väl kanske den spikrakaste vägen, men folk ska väl hämtas upp på olika ställen och så ..
120 mil måste man kunna räkna med iaf. sen tror jag att man kan räkna med lite mer än just litern i förbrukning
120 mil måste man kunna räkna med iaf. sen tror jag att man kan räkna med lite mer än just litern i förbrukning
Timrå IK > Sv: Operation Linköpingsresa
Jen: 2 st anmälda till minibuss nu!
Kom igen nu alla ni som ville åka .. några till borde ju vara sugen på mini-resa, Yellowcard du kan väl åka från Uppsala?
Kom igen nu alla ni som ville åka .. några till borde ju vara sugen på mini-resa, Yellowcard du kan väl åka från Uppsala?
Timrå IK > Sv: Det kan inte vara lätt att heta Johan i dagsläget
kidcox: Kanske Kimmo vill komma tillbaka...
Timrå IK > Sv: Operation Linköpingsresa
På matchen idag kom *trumvirvel* 0 anmälningar så resan blir tyvärr inställd.
Ni som verkligen vill åka (andyo, Norden_AN mfl.) kan få låna en minibuss genom Supporterklubben, vi står för bussen, ni fixar bensinen själv!
Vill ni göra det så kontakta mig på mail här eller på 0706806269 så fort som möjligt så styr vi ihop något.
Ni som verkligen vill åka (andyo, Norden_AN mfl.) kan få låna en minibuss genom Supporterklubben, vi står för bussen, ni fixar bensinen själv!
Vill ni göra det så kontakta mig på mail här eller på 0706806269 så fort som möjligt så styr vi ihop något.
Timrå IK > Sv: Det kan inte vara lätt att heta Johan i dagsläget
andyo: Nyllet väntar på specialskydd och är inte alls långt borta, Robban tror sig vara tillbaka i mitten av Januari. 10-12 nånting
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2006-12-27
Skarin: Och Nyllet väntar på ett specialskydd sen så är han spelklar
Timrå IK > Sv: Operation Linköpingsresa
Yellowcard: Det är mycket möjligt. missade att fråga honom det nu men det får säkert bra!
Fortfarande 28 anmälda, kanske en mindre då det ev var något avhopp.
Imorrn måste vi nog lämna besked till Ceris ang. bussen så det är upp till folk att anmäla sig på matchen ikväll!
Fortfarande 28 anmälda, kanske en mindre då det ev var något avhopp.
Imorrn måste vi nog lämna besked till Ceris ang. bussen så det är upp till folk att anmäla sig på matchen ikväll!
Timrå IK > Sv: Operation Linköpingsresa
Dalan: Jag försöker jaga ifatt Roger för att få en uppdatering av antalet anmälda samt få reda på när vi måste lämna besked till Ceris
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Per HApps: Vore ju helt klart en dröm.
Frågan är bara hur det löser sig med istider och allt runtikring
Frågan är bara hur det löser sig med istider och allt runtikring
Föregående · 47 · Nästa

Torsdag 18/1
19.00
Mora IK - Timrå IK
50 kr + inträde!!
Passa på!
Otroligt subventionerad resa!