Historik
Föregående · 51 · Nästa
Timrå IK > Sv: Förslag på värvningar till Jul
NewYorkboy: Den ställdes in eftersom de var för få anmälda..
Timrå IK > Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
Rinken: Tipset är att kolla in www.timraik.nu , där står det att matchen börjar 15 och det stämmer
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2006-11-30
Helg Ernest: Kul att grabbarna vill ha en snabb revansch imorgon
Timrå IK > Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
Nybbe: Intressant att du säger att klacken ska börja och inte att VI ska börja .. hela hallen måste bära fram laget imorrn
Timrå IK > Sv: Förslag på värvningar till Jul
redline: låter ju troligt med tanke på ingressen ..
"Magnus har ju ett enormt hjärta för Frölunda, säger agenten Patrik Carnbäck"
"Magnus har ju ett enormt hjärta för Frölunda, säger agenten Patrik Carnbäck"
Timrå IK > Sv: Machulda lämnar TIK
RocknRolf2: För att inte tala om den hårda budgivning det kommer bli på tröjan hans..
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
friskan: De såg ut att ha ett mycket spännande lag och lyckas de krydda med de namn det pratades om så blir det riktigt skoj!
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
friskan: Lagt på mig har jag gjort .. men frågan är om det är muskler, tvivlar
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Hockeypucko: Ifjol var det jämnt också .. men nu har vi suttit på ett möte och tagit ut vad vi tror är två jämna lag
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Truppen är nu släppt!
Håll till godo: www.tikare.se/nyheter/?nid=330
OBS! Moverare kommer att spela för Sundsvall i år igen .. Ingen vill väl missa när han åker på stryk i år igen?
Håll till godo: www.tikare.se/nyheter/?nid=330
OBS! Moverare kommer att spela för Sundsvall i år igen .. Ingen vill väl missa när han åker på stryk i år igen?
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2006-11-30
Helg Ernest: Han var borta mot MIF men sa då att han högst troligt skulle lira imorrn
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Skarin: Förklaringen från Jimmy kommer ikväll då han kommer hem.
Jag har fått höra lite på förhand . *tihi*
Jag har fått höra lite på förhand . *tihi*
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
DJ Hemp: Tänk om alla hade din härliga inställing.
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Talangscouten:
Det är sånt som är så fruktansvärt tråkigt i ett sånthär läge..
Det är sånt som är så fruktansvärt tråkigt i ett sånthär läge..
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
actionleif: men vad kan man vänta sig när det är Ros som skriver..
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Talangscouten: Rubriken till gårdagens match på aftonbladet är "Timrå vägrade tacka publiken"
Borde väl finnas andra rubriker där? "Timrås underbara vändning" "Timrå visade moral" m.m. ..
Istället så vill de ju klanka ner och få det att låta som att hela hallen buade ut våra spelare..
Borde väl finnas andra rubriker där? "Timrås underbara vändning" "Timrå visade moral" m.m. ..
Istället så vill de ju klanka ner och få det att låta som att hela hallen buade ut våra spelare..
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Talangscouten: Som sagt, det har blivit väldigt uppförstorat tack vare alla medier, som vanligt.
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Tikare.se kommer under dagen att få en förklaring av Sanny Lindström så håll ut!
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Janken: Klart det buades.. det hörde jag och reagerade över det..
Det var när Timrå hade svårt att starta ett anfall i PäPä
Det var när Timrå hade svårt att starta ett anfall i PäPä
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Hassan: 1-2 pucken träffade Edvin Frylen på byxan och kvitteringen kom 11 minuter senare.. tror Jocke Sandström åt dålig svamp igår
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Abron: Jimmy har försökt kontakta Sanny men inte fått något svar där..
Men vi i SK ska försöka agera ut den här saken lite snabbt.
Men vi i SK ska försöka agera ut den här saken lite snabbt.
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Jag sitter på en neutral plats på matcherna och tycker, som jag skrev tidigare att de burop jag hörde inte kom ifrån klack-håll utan från östra sidan..
Synd att det blir så uppförstorat i media bara, de får det att låta värre än vad det var
Synd att det blir så uppförstorat i media bara, de får det att låta värre än vad det var
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Tycho: Visst hördes busvisslingar i första perioden, men jag tvivlar på att det var ifrån klacken.. tyckte att det lät mer från Östra sitt
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Lite läsning angånde den avsaknade avtackningen :
www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=602324
www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=602324
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
Talangscouten: Hedström och Hallin var de som var snabbast iväg
Timrå IK > Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
-Gurra-: Spelarna tackade inte klacken.. de tyckte väl att de fick för dåligt stöd idag
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-11-23
andyo: Vilken lyxig insiderinfo!
Han har nog klargjort för de flesta här inne annars att han skulle upp
Han har nog klargjort för de flesta här inne annars att han skulle upp
Timrå IK > Sv: Anti-Virus?
Talangscouten: Niklas Sjölund som satt på bänken igår skulle varit halvintressant.. Han gjorde ju mål i SCA cupen också..
Sen i onsdags så gjorde han 3+1 för J20 i segermatchen mot Modo (4-1 vinst)
Sen i onsdags så gjorde han 3+1 för J20 i segermatchen mot Modo (4-1 vinst)
Timrå IK > Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Luleå förstärker och förmodligen är han spelklar på lördag..
www.luleahockey.se/templates/NewsPage.aspx?id=1868
www.luleahockey.se/templates/NewsPage.aspx?id=1868
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-11-23
Ambroo: Dagens hetaste: Machulda bort, in med en Kanadick under 25 år.. Väldigt fin statistik
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-11-23
Talangscouten: Visst var det så men som klack måste man visa sitt missnöje hur solklar en situation än är :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-11-23
andyo: Visst var han bra, synd bara att han missade hakningen/trippingen innan LHCs kvittering
Föregående · 51 · Nästa
