Historik
Föregående · 72 · Nästa
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2005-02-26
LingaN: Han har nog aldrig besökt bortastå i Kempis heller..
Timrå IK > Timrå IK - Modo 2005-03-01
Bara att hoppas att A-laget inte gör en "j-20" mot Nolaskog.. 1-13 slutade matchen
Timrå IK > Sv: Låt tifot bli något alldeles extra under slutspelet
Knylan: Har hört via insider information att en privatperson har klivit in och sponsrat med 5000 kr.. stämmer detta?
Timrå IK > Sv: LHC sparkar spelare
Metal Guru: Lite konstigt det dära .. kommer inte ihåg nånting i ena tidningen .. och väldigt mycket i den andra .. plus att hon är 21 i ena och 22 i andra
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2005-02-05
När timrå får ett tidigt underläge i matcherna så känns det ganska bra .. de hämtar ganska ofta upp det .. och går sedan ifrån .. men om det blir som nu så tappar de allt för ofta..
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2005-02-05
Pucken verkar studsa och hoppa ganska mycket på isen .. svårt att få med sig den
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2005-02-05
Ambroo: Varsin pinne.. hoppas på bonusen iaf då .. undrar om kenta gamblar och tar ut kipru
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2005-02-05
Ambroo: Tror han gör minst en per match va? ibland har vi tur .. och ibland... jaa..
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2005-02-05
Ambroo: Vore det bästa .. tror jag ska lämna datorn en stund .. vet inte när de vann när jag satt här senast ..
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2005-02-05
Kerstin_k: Lite synd med tanke på att det lät som att Hagos missade bra läge alldeles innan
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2005-02-05
RocknRolf2: börjar se tunnt ut i truppen nu igen .. 3 femmor + en avbytare .. tur att tuffe uffe ökar träningsdosen nu ..
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2005-01-27
Såg att Timrå släppte till ganska bra ändå .. 2 frilägen från luleå bl.a. .. kvällens snyggaste mål stog helt klart Pelle för .. sätter han fart så går det fort :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö 2005-01-22
RocknRolf2: Precis.. men 4-3 i skott i första, kan det stämma? verkar inte vara nån höjdarperiod..
Timrå IK > Foppa till operation
Tydligen så har glasliraren gått sönder igen .. båtbenet är av, blir väl borta rätt så länge då?
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2005-01-20
actionleif: PP!! kom igen och pumpa in fyran nu!!
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2005-01-20
kamsen: dubbelutvisning nu iaf .. fasiken att modin fick 2+ 10
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-01-11
Lövva: om saken nu var utagerad .. varför fortsätta mala om det?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2005-01-08
88Lindkvist: och det kommer från en som håller på brünäs av alla lag
Timrå IK > Sv: Bilder från matchen
Fortfarande inga spår efter de saknade damaskerna .. ingen som råkat fått med sig de efter matchen?!?
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
30: tycker själv att det blev alldeles för lång tid på bänken .. hade räckt med 3 hela femmor ...
Timrå IK > Sv: Bilder från matchen
Helg Ernest: pengarna räknades av bla. kjell sandberg på plats.. sedan efter att jag fått pengarna så skramlades det i omklädningsrummen också ..
Timrå IK > Sv: Bilder från matchen
Har räknat alla pengar nu .. och har jag inte gjort något grovt fel så är det nu 4500 kr som kommer skänkas till röda korset.. 3600 ca från publiken .. sen gick bössan runt i omklädningsrummet .. också avrundade jag genom att slänga ner några kronor :)
Timrå IK > Sv: Bilder från matchen
Ambroo: kan ju vara en förklaring :)
måste samtidigt gå ut med en efterlysning!!
9st av de damasker vi lånat in försvann.. 9st!!
om någon av de som spelade råkade få med sig så kan ni ju höra av er .. annars måste ju vi ersätta de på något sätt.
måste samtidigt gå ut med en efterlysning!!
9st av de damasker vi lånat in försvann.. 9st!!
om någon av de som spelade råkade få med sig så kan ni ju höra av er .. annars måste ju vi ersätta de på något sätt.
Timrå IK > Sv: Bilder från matchen
Ambroo: hehe .. tycker att laget såg bra ut på träningarna .. men men ..
Timrå IK > Sv: Bilder från matchen
kockjanne: förmodligen mailar du mig eller Frella .. vi som tar anmälningarna .. men de känns som att vi kan vänta ett tag med dom nu :)
Föregående · 72 · Nästa
