Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Sanny Lindström
General_Moisio: Detta hade varit mycket mer lättläst om du använt någon radbrytning ibland.
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
frumarie: Du heter möjligtvis inte Ewa Lindstrand?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2008-09-18
Kerstin_k: Tvätta handen är en gammal regel, det skedde rätt ofta ifjol också.
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
dr-nix: Detta var en kanonartikel! Verkligen vad som behövs!
Bra att TJ är med på det hela, hoppas bollen sätts i rullning nu.
Bra att TJ är med på det hela, hoppas bollen sätts i rullning nu.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Poffa: Mittuppslaget i deras hockeybilaga, lagbilden och allt.
Först har något skrivit fel, sen har redigeraren missat att upptäcka det. Strålande.
Först har något skrivit fel, sen har redigeraren missat att upptäcka det. Strålande.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Eftersom jag gillar tryckfel så kände jag mig tvungen att fota detta signerat ST.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hellge: Det var det taffligaste försöket till humor jag sett på länge.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: Sundsvall har ju avverkats sin viktigaste match detta år, nu är resten förberedelser och vila inför nästa års cup.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Även supporterklubben söker folk så det vore ju roligare om det gick före ;)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonasD: Nej, men 33 kanske är ett vanligare nummer än 75 att ha som reservtröja? Vad vet man.. kanske Modin var på väg in oxo ;)
Timrå IK > Sv: Hemsidan...
T T: Ser nästan ut som min länk ;)
Dom säger att man får ut biljetter, men att man inte kan välja plats.
Dom säger att man får ut biljetter, men att man inte kan välja plats.
Timrå IK > Sv: Hemsidan...
T T: Det har ju tydligen strulat lite med biljettsläppet så dom kanske har fokuserat mer på det istället.
Timrå IK > Sv: Hemsidan...
Cartman: Vi har haft en ny sida på G i 2 år nu, men vår utvecklare har inte legat i något just :)
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Flyttar inlägg.
Fet-Ecke: Tror jag också, men som jag skrev så är de då från Sundsvall och inte från Timrå.
Precis samma som att Sundsvall hockey skulle frå mer marginalbesökare från Timrå om de spelade i Eon arena.
Anonymous
Fet-Ecke: Tror jag också, men som jag skrev så är de då från Sundsvall och inte från Timrå.
Precis samma som att Sundsvall hockey skulle frå mer marginalbesökare från Timrå om de spelade i Eon arena.
Anonymous
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Detta känns som en bättre tråd att prata arena i.
Vill vi fortsätta vara kusinen från landet? Då bör vi nog inte ha högre krav på framgång än vad vi uppnått de senaste säsongerna.
Ska vi gå framåt så är en ny arena ett viktigt förstasteg.
Vill vi fortsätta vara kusinen från landet? Då bör vi nog inte ha högre krav på framgång än vad vi uppnått de senaste säsongerna.
Ska vi gå framåt så är en ny arena ett viktigt förstasteg.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
JimmyH: Tack.
Det flyter på så mycket bättre i styrelsen nu när några orosmoment har försvunnit.
Det flyter på så mycket bättre i styrelsen nu när några orosmoment har försvunnit.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
stefan jalonen: Länk till O'learys kalaset
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Medlemserbjudanderna fylls nu på titt som tätt.
Kika in på länken för att se vad som finns just nu!
Utskick till fjolårets medlemmar skickas inom kort.
Är du ny medlem så följ instruktionerna på länken eller teckna ditt medlemskap under någon hemmamatch!
Kika in på länken för att se vad som finns just nu!
Utskick till fjolårets medlemmar skickas inom kort.
Är du ny medlem så följ instruktionerna på länken eller teckna ditt medlemskap under någon hemmamatch!
Länkar:
http://www.tikare.se/medlem/
http://www.tikare.se/medlem/
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Uddan: Det är strålande! Snart kommer man inte behöva lämna hemmet längre.
Lite trist då detta gör att intresset för resor bara minskar och minskar.
Lite trist då detta gör att intresset för resor bara minskar och minskar.
Timrå IK > Sv: SCA-Cupen 2008
Frella: Spännande! Kul att dom är så dumsnåla så att vi bjuds på en div. 1 domare ikväll.
Bara hoppas att dom reder ut detta under dagen.
Bara hoppas att dom reder ut detta under dagen.
Timrå IK > Sv: SCA-Cupen 2008
Mathias: Så du menar att du inte berättat för honom att han är skadad?
Timrå IK > Sv: SCA-Cupen 2008
Flyttar inlägg till en befintlig tråd.
Nu höjer vi temperaturen lite. På ST-tv finns nu en kortare intervju med Toni Mäkiaho - som landade i morse. Verkar vara en kul kille - och blir säkert en del värd när det hettar till.
Vi sänder highlights från alla matcher i cupen, så kika in under veckan.
Mäkiaho spelade för övrigt med Pyörälä och Wandell på dagens träning.
Henning @ Sundsvalls Tidning Idag kl. 15:00
Nu höjer vi temperaturen lite. På ST-tv finns nu en kortare intervju med Toni Mäkiaho - som landade i morse. Verkar vara en kul kille - och blir säkert en del värd när det hettar till.
Vi sänder highlights från alla matcher i cupen, så kika in under veckan.
Mäkiaho spelade för övrigt med Pyörälä och Wandell på dagens träning.
Henning @ Sundsvalls Tidning Idag kl. 15:00
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
General_Moisio: Vi har annonserat på hemsidan, om man är intresserad av sidan så har man nog läst det iallafall.
Timrå IK > Sv: Clas Ohlson Cup
TRL: Ja dom borde ju inte ha några som helst problem, dom har ju t.o.m en träningsmatch i benen nu... o den var ju igår..
Timrå IK > Sv: Clas Ohlson Cup
Känns riktigt trist att man inte hade möjligheten att ta ledigt och åka ner på denna tillställning, det var väldigt roligt ifjol..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Jag är inte riktigt säker på att vi har en tifogrupp till denna säsong, får hoppas att nya förmågor tar vid under säsongen..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
.. Så lutar det åt att vi måste ställa in vår puckskjutning o försäljning på Selånger marknad då det saknas folk som kan jobba.
Vill du hjälpa till så skicka ett mail till mig!
Vill du hjälpa till så skicka ett mail till mig!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Cartman: Jag såg en rätt stor lufsig kille, skäggig var han nog också. ikvälld en Kanadajacka (liknande den på bilden) i E.ON flertalet gånger ifjol, kanske det var ett nyförvärv?
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Cartman: Jag chansar på att han tänker såhär. Bagarn - Tårtan.
Det passar ju rätt bra ihop.
Det passar ju rätt bra ihop.
Timrå IK > Sv: Drakkampen 08
Tycho: Hade jag inte kört dubbla pass igår så kanske kroppen har fungerat som den ska idag.. Får se hur det känns på eftermiddagen :)
Timrå IK > Sv: Drakkampen 08
Om någon är intresserad så kan jag tala om att Timrå vann igår och går därmed vidare till den "riktiga" tävlingen som går av stapeln ikväll.
Föregående · 8 · Nästa

Brynäs-Timrå 2-4
Djurgården-Färjestad 2-2
Linköping-Södertälje 4-1
HV71-Skellefteå 4-2
Frölunda-MODO 3-2