Historik
Föregående · 2 · Nästa
Leksands IF > Sv: Skandal om pirro får sparken.
rödovithockeydy:
får jag bara fråga en liten sak .. HUR F-N KAN DU VARA SÄKER PÅ DET? visst, det kanske ser ut som det nu . men bara för att dom ligger sist nu betyder väl inte det att dom kommer åka ur? Dom kan mycket väl börja klättra uppåt.
får jag bara fråga en liten sak .. HUR F-N KAN DU VARA SÄKER PÅ DET? visst, det kanske ser ut som det nu . men bara för att dom ligger sist nu betyder väl inte det att dom kommer åka ur? Dom kan mycket väl börja klättra uppåt.
Leksands IF > Sv: Flipp eller Flopp!
mattias - 74: jag är också liten :o Men jag tippar på samma sak! :O
Leksands IF > Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
Diaz:
Haha, 3 - 2? Hm .. nah, 5 - 3 till leksand ;P
Jao, Watt är bra :)
Haha, 3 - 2? Hm .. nah, 5 - 3 till leksand ;P
Jao, Watt är bra :)
Leksands IF > Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
Nalia:
nah, du har rätt :) Aja, hur tror ni att det går imorgon?! :D
nah, du har rätt :) Aja, hur tror ni att det går imorgon?! :D
Leksands IF > Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
Nalia:
nej, du har inte bett mig hålla mig från erat forum, men det finns väl andra?
nej, du har inte bett mig hålla mig från erat forum, men det finns väl andra?
Leksands IF > Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
Db_04: hehe, jao. det har du rätt i :)
"masken" bort också :O
"masken" bort också :O
Leksands IF > Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
Db_04:
jo, det hoppas jag också .. :) Men som sagt, vi har ju inga målskyttar :/
jo, det hoppas jag också .. :) Men som sagt, vi har ju inga målskyttar :/
Leksands IF > Sv: Leksand - Frölunda HC
mattias - 74:
haha, jo. det skulle nog bli skitbra! ;P
Så kan vi typ fixa in Wikegård eller Evensson :P & Abrahamsson :D
haha, jo. det skulle nog bli skitbra! ;P
Så kan vi typ fixa in Wikegård eller Evensson :P & Abrahamsson :D
Leksands IF > Sv: Leksand - Frölunda HC
Db_04:
jo, det är det verkligen .. Det behövs folk med nya idéer!
jo, det är det verkligen .. Det behövs folk med nya idéer!
Mora IK > Sv: Brynäs - Mora 15/10
Metal Guru:
Vi menar (eller jag menar) att vi har Supporters på Åland , & över hela sverige . & att Resan till Mora är inställd pga att ingen vill se sitt kära LIF torska mot ärkefienden mora, något mer du behöver veta?
Vi menar (eller jag menar) att vi har Supporters på Åland , & över hela sverige . & att Resan till Mora är inställd pga att ingen vill se sitt kära LIF torska mot ärkefienden mora, något mer du behöver veta?
Mora IK > Sv: Brynäs - Mora 15/10
Metal Guru:
nej, jag påstår INTE att dom riktiga leksingarna bara finns på åland . Men det är som "stoltLeksing" säger , varför åka så långt & ändå bara se laget torska?
nej, jag påstår INTE att dom riktiga leksingarna bara finns på åland . Men det är som "stoltLeksing" säger , varför åka så långt & ändå bara se laget torska?
Leksands IF > Sv: Leksand - Frölunda HC
Db_04:
ja, bra var han ..
kanske inte bäst . Men han var bra.
ja, bra var han ..
kanske inte bäst . Men han var bra.
Mora IK > Sv: Brynäs - Mora 15/10
Metal Guru:
länge ? Är man riktig leksing så byter man inte lag utan, stöttar dom i både med- & motgångar. Hurså?
länge ? Är man riktig leksing så byter man inte lag utan, stöttar dom i både med- & motgångar. Hurså?
Leksands IF > Sv: Leksand - Frölunda HC
Db_04: Backlund har faktiskt blivit mycket bättre nu än vad han var förra säsongen .. & själv anser jag att Backlund är bäst .. Men det hade ju varit bra om vi hade Bales eller Hedberg kvar ..
Leksands IF > Sv: Leksand - Frölunda HC
Nu vet jag varför det gick åt helvete idag också .. Vi hade Duba i mål! :@
Leksands IF > Sv: Leksand - Frölunda HC
StoltLeksing:
hehe, jo. ut med allihopa vettja :) & min låssas pappa har spelat tillsammans med Pirro :O :/ Men alltså, det är fortfarande inte spelarna det är fel på .. Vi behöver MÅLSKYTTAR! fast, vi skulle ju kunna satsa lite mer på juniorerna ..
hehe, jo. ut med allihopa vettja :) & min låssas pappa har spelat tillsammans med Pirro :O :/ Men alltså, det är fortfarande inte spelarna det är fel på .. Vi behöver MÅLSKYTTAR! fast, vi skulle ju kunna satsa lite mer på juniorerna ..
Leksands IF > Sv: Leksand - Frölunda HC
BFG:
Man vet ju aldrig .. men jag hoppas det! & vilken tränare som helst skulle ha kunnat få upp oss i ES igen, jag ser det inte som hans förtjänst .
jag tycker faktiskt inte att det är spelarna det är fel på. Dom har ju jobbat på bra , väldigt bra .. men vi har inga målskyttar :(
Man vet ju aldrig .. men jag hoppas det! & vilken tränare som helst skulle ha kunnat få upp oss i ES igen, jag ser det inte som hans förtjänst .
jag tycker faktiskt inte att det är spelarna det är fel på. Dom har ju jobbat på bra , väldigt bra .. men vi har inga målskyttar :(
Leksands IF > Sv: Leksand - Frölunda HC
BFG:
nej, vinner leksand på Måndag så får Pirro stanna . Vilket jag tycker är j-vligt dåligt! & ja, dom borde göra sig av med masken .. Bergqvist också för den delen. Vi behöver nytt blod & nya idéer ..
nej, vinner leksand på Måndag så får Pirro stanna . Vilket jag tycker är j-vligt dåligt! & ja, dom borde göra sig av med masken .. Bergqvist också för den delen. Vi behöver nytt blod & nya idéer ..
Föregående · 2 · Nästa