Historik
Föregående · 13 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF 31/1-09
sänk inte självförtroendet än mer nu på grabbarna........Tänk om nån
läser här inne................nej nu blir det text tv en stund!
läser här inne................nej nu blir det text tv en stund!
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF 31/1-09
köpte klippkort idag igen...399 kr för att kolla på 5 pisssmatcher framöver! gissa om jag ångrar mig bittert nu...
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF 31/1-09
ingen idé att bedriva nån ES verksamhet i Gävle som det ser
ut...Detta gör att mitt hockeyintresse börjar frysa till is...
ut...Detta gör att mitt hockeyintresse börjar frysa till is...
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF 31/1-09
arnio: hoppas du har rärr även om jag gärna skulle se Brynäs spöa
Leksand i ES...
Leksand i ES...
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF 31/1-09
gavlegirl: bra fråga varför Lauritzen inte spelar, ingen som vet??
Tycker Dixon borde få lite mer istid i PP han var väl inte inne
spec mkt nyss väl?
Tycker Dixon borde få lite mer istid i PP han var väl inte inne
spec mkt nyss väl?
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF 31/1-09
arnio: Visst brukar vi slå Leksand o även SSK ibl, men Leksand kommer
nog också att ta steget upp närsomhelst till ES, även om jag inte trott att
LIF kommer att gå upp i år..Men som har ju värvat en del o så nu så
man kanske får ändra sig snart ang Leksand....
nog också att ta steget upp närsomhelst till ES, även om jag inte trott att
LIF kommer att gå upp i år..Men som har ju värvat en del o så nu så
man kanske får ändra sig snart ang Leksand....
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF 31/1-09
det går inte att sitta o hoppas på "rätt" resultat i dom andra matcherna
heller! Hela laget måste spela upp sig om dom över huvud taget ska
vara värda att vara kvar i ES!
heller! Hela laget måste spela upp sig om dom över huvud taget ska
vara värda att vara kvar i ES!
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF 31/1-09
Nu vet jag varför alla matcher med Brynäs alltid går så fort! Avslagna
matcher brukar gå fort rent tidsmässigt, även om dom känns långa
o trista...suck
matcher brukar gå fort rent tidsmässigt, även om dom känns långa
o trista...suck
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF 31/1-09
säger samma sak jag vad är det för fel på tacklingen egentligen???
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
faan sopor vi hade chansen i 4-3 pp!! Maxutdelning till trots..Tack för
kaffet...Godnatt
kaffet...Godnatt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jajjen: så stor chans? oj då blir man ju nästan glad, nu har ju Brynäs
tom kontroll...
tom kontroll...
Brynäs IF > Sv: Skellefteå-Brynäs tors 29 jan
Bissett19: Precis! Sen kan man ju också säga att SAIK är jäkligt
ineffektiva...
ineffektiva...
Brynäs IF > Sv: Skellefteå-Brynäs tors 29 jan
Vas fyller tydligen år..TÄNK om han gör mål....födelsedags"barn" brukar
ju måla!
ju måla!
Brynäs IF > Sv: Skellefteå-Brynäs tors 29 jan
men snälla nån vad är det för dommare i ES??? Fy faan!
Brynäs IF > Sv: Skellefteå-Brynäs tors 29 jan
nästan så man har svårt att tro att SAIK redan skjutit över 10 skott
ändå..
ändå..
Brynäs IF > Sv: Skellefteå-Brynäs tors 29 jan
Partyjack: Ja detta håller inte hela matchen då kommer Skellefteå
att ha skjutit hål i plocken på Lindbäck..
att ha skjutit hål i plocken på Lindbäck..
Brynäs IF > Sv: Skellefteå-Brynäs tors 29 jan
oj ursäkta ordvalet jag slant på knapparna ;) skojja me dig
Brynäs IF > Sv: Skellefteå-Brynäs tors 29 jan
claesw: gubbjävel
Jo det kanske skulle kunna funka att köra på det en gång det
är inte otänkbart, men tränaren verkar inte va nån chansdragare direkt...
Jo det kanske skulle kunna funka att köra på det en gång det
är inte otänkbart, men tränaren verkar inte va nån chansdragare direkt...
Brynäs IF > Sv: Skellefteå-Brynäs tors 29 jan
Kanske skulle vara smart att reta upp Månsson...Men det är klart det är
väl ingen som vågar, då kan ju nån bli överfallen hehe...
väl ingen som vågar, då kan ju nån bli överfallen hehe...
Brynäs IF > Sv: Skellefteå-Brynäs tors 29 jan
Partyjack: Haha vilken jävla nolla Månsson! "glömt den tiden" hehe
var han så poppis i Brynäs.....Verkar vara en rätt negativ person...
var han så poppis i Brynäs.....Verkar vara en rätt negativ person...
Brynäs IF > Sv: Skellefteå-Brynäs tors 29 jan
Partyjack: Håller med dig där jag, man kan inte begära mer av en målvakt
som är andremålis o inte får spela så mkt, grabben har varit bra! Men Brynäs
måste ju spela upp sig rejält, man är ju minst 2 nr för små nu....
som är andremålis o inte får spela så mkt, grabben har varit bra! Men Brynäs
måste ju spela upp sig rejält, man är ju minst 2 nr för små nu....
Brynäs IF > Sv: Skellefteå-Brynäs tors 29 jan
Bissett19: Oj fan vad snabb din sändning måste vara! Jaaaa bra start
är viktigt! =)
är viktigt! =)
Brynäs IF > Sv: Starta faxen snälla Sundlöv
Dom har ju säkert bra självförtroende att ingjuta................
Brynäs IF > Sv: Brynäs- MoDo 26 Januari Kl. 19
Vilka krigare vi har i vårt lag.......INTE!!!!!
3 ord:
Uppgivet,
Uselt, fyfanihelvetegodnatträknaintemednånpoängpålängemeddettajävlaskitspel!!!!
3 ord:
Uppgivet,
Uselt, fyfanihelvetegodnatträknaintemednånpoängpålängemeddettajävlaskitspel!!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs- MoDo 26 Januari Kl. 19
Det känns HOPPLÖST att hoppas på ett sånt här lag.. Att man har
hållit fast för Brynäs i alla år känns inte bra just nu =(
hållit fast för Brynäs i alla år känns inte bra just nu =(
Brynäs IF > Sv: Brynäs- MoDo 26 Januari Kl. 19
Nästa hemmamatch 12 feb mot Luleå????? Har speakern druckit? Så
står det då inte på mitt schema iaf...men sak samma..
står det då inte på mitt schema iaf...men sak samma..
Brynäs IF > Sv: Brynäs- MoDo 26 Januari Kl. 19
vem bryr sig i att LHC kvitterat när det ser ut som det gör för
vårat lag......?
vårat lag......?
Brynäs IF > Sv: Brynäs- MoDo 26 Januari Kl. 19
min matchplan sprack redan efter 10 min....Att hålla högt tempo hela
jäla matchen!!!
jäla matchen!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs- MoDo 26 Januari Kl. 19
skulle va kul o sett hur det ser ut i Brynäs omklädningsrum nu!!!
Om inte tränaren hugger tag i minst halva truppen o ruskar om
tills det uppstår blodvite så kan jag ta över som tränare ist....
Om inte tränaren hugger tag i minst halva truppen o ruskar om
tills det uppstår blodvite så kan jag ta över som tränare ist....
Brynäs IF > Sv: Brynäs- MoDo 26 Januari Kl. 19
3 PP i rad o knappt nåt skott på mål....AVGÅ!! nån jävel iaf...
Brynäs IF > Sv: Brynäs- MoDo 26 Januari Kl. 19
sylf: Ja allvarligt talat vad fan håller man på med i Brynäs???????
Niklas verkar ju inte kunna tända spelarna iaf....O spelarna verkar
inte ens vilja nåt...Hur kan det komma sig??? Jag fattar då inte hur
nån i Brynäs kan få sin lön....Det är en gåta för mig..........
Niklas verkar ju inte kunna tända spelarna iaf....O spelarna verkar
inte ens vilja nåt...Hur kan det komma sig??? Jag fattar då inte hur
nån i Brynäs kan få sin lön....Det är en gåta för mig..........
Föregående · 13 · Nästa