Historik
Föregående · 14 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik
modomille: Kåt glad och tacksam var exakt vad som ledde ner oss i allsvenskan
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Rakt fram i alla fall, hahaha, grabben var inte så bra på att svänga.
Salle borde vara med på listan, jag gillar också Tobbe Enströms åkning, sen är inte jag någon som ska bedöma skridskostarka spelare, men Micke P var ju som en jäkla iller!
Salle borde vara med på listan, jag gillar också Tobbe Enströms åkning, sen är inte jag någon som ska bedöma skridskostarka spelare, men Micke P var ju som en jäkla iller!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
7 Sture Andersson
6 TP
5 Antos
4 Jeppe Sellgren
3 Tony Schälin
2 Sasse
Och padaaaaa
Nä, inte Salle...
1 Cumiskey!
7 Sture Andersson
6 TP
5 Antos
4 Jeppe Sellgren
3 Tony Schälin
2 Sasse
Och padaaaaa
Nä, inte Salle...
1 Cumiskey!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen:
Apropå stickning.
Grabbarna kan sin virkning hör jag! 😂
Fingervirkare sen smååren må jag tro 😂😂😂
Apropå stickning.
Grabbarna kan sin virkning hör jag! 😂
Fingervirkare sen smååren må jag tro 😂😂😂
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Av en slump ramlade jag över apans hemliga souvenirshop
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Nu har Rönnmark fått lämna som domarchef, men Lärlingen sitter kvar. De la why?
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Han skulle ni behövt när ni nu var så taktiskt nedtränade igår.
+ 5
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Är ni ute efter Le Mans nu igen 😂
Vinskatten måste höjas 🙏🏼
Vinskatten måste höjas 🙏🏼
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Jag tycker att Jimmie såg gammal och trött ut igår, men som bulldoozer framför mål funkar ju även gamla och trötta.
Hur var det, fick vi det till så mycket som sju egna produkter? Ja, det kanske stämmer. Jag har för mig att det var fem med lite god vilja.
Sen tror jag det står VÄXJÖ LAKERS HOCKEY STORT HJÄRTA. Bara en parentes.
Hur var det, fick vi det till så mycket som sju egna produkter? Ja, det kanske stämmer. Jag har för mig att det var fem med lite god vilja.
Sen tror jag det står VÄXJÖ LAKERS HOCKEY STORT HJÄRTA. Bara en parentes.
+ 2
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Ni har jämförbar spelarbudget med Växjö. Ni har en majoritet inköpta spelare. Lev med det och nyp igen limpsaxen som Wikegård skulle sagt.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
bisterfinnen: Jag undrar hur hårt man måste speara på pungen för att det ska bedömas som grovt. I min värld är det svårt att få mer schwung när man ”jockar” än sådär?
+ 5
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jag hoppas att någon eller några drar på en riktigt saftig spearing på Jocke Lindström, nu när det är fritt fram. Han med sina spearingar och highstickings borde ju verkligen vara ett lovligt byte.
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Härligt att se att Sveddan överglänste Mapkyss igår också 😂
Där har vi nog årets värvning i SHL. Grattis Timrå.
Där har vi nog årets värvning i SHL. Grattis Timrå.
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
M.Lemiux: Tror det blir två matcher. Det var oavsiktligt, han missade ju bara tacklingen.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Blister Brigade: Ni hittar sätt att studsa tillbaka som jag inte fattar, helt plötsligt smaskar ni in ett par snabba. Oavsett det så får ni mycket hjälp av domarna på hemmaplan.
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Tufft för veka zebror i Apghanistan, men inte ens klappkassa randhästar kunde göra monkey business ikväll.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Den filmningen på Wingliger 🙄🙈
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - AIK
Kulltorp: Nä, idag var domarna klappkassa. En handfull highstickings, interference, fasthållningar och hakningar för AIK missades. Hittade däremot en del konstiga MoDo-utvisningar.
Rättvis seger helt klart för AIK. Inget snack där.
Rättvis seger helt klart för AIK. Inget snack där.
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7827}: Jag tycker ni var helt överlägsna som vanligt. Kattens lek med råttan och tillslut satte
ni in nådastöten och genomborrade tjurens hjärta. Strålande och elegant, som väntat när man får njuta av DYNASTIERNAS DYNASTIFÖRENING show!!
ni in nådastöten och genomborrade tjurens hjärta. Strålande och elegant, som väntat när man får njuta av DYNASTIERNAS DYNASTIFÖRENING show!!
+ 3
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Grattis till en övertygande seger för DYNASTIERNAS DYNASTIFÖRENING !!11!!
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Det räcker inte att vara bättre i Sixfinger Dome. Det är sen gammalt, alla funktionärer och journalister är köpta.
+ 5
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7603}: spännande nu. Ska ni klara av Timrå
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7827}: Ingen aning. Måste ha skrivit i fel forum. En fantastisk förstaperiod av TIMRÅ mot Skellefteå vad jag förstått, men jag sitter på skogen i Sidensjö så jag är offside!
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
JonteD: Imponerande! Kör över Dynastiernas Dynastiförening totalt!!!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo
Robin Ztorken L: Tills motståndarna lärt sig.
Då är det idiotiskt.
Då är det idiotiskt.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Den där Lindberg borde nån klippa tungan på.
+ 5
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7827}: En sån dynastiförening. Hunnen Attilla har slagit hål i den kinesiska muren och nu väller motståndsmännen in i kejsardömet. Vad göra, vad göra?
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
WifstaÖstrand: Exakt. Leave Britney alone. I Sveddan har ni ett nytt kontrakt, kanske till och med slutspel om han bara får vara hel.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo
{5647}: Ska man säga nånting om försäsongsupplägget så har han väl anammat det vi tjatat om i åratal. Fimpa Magnus idé om att träna uthållighet och fokusera på explosivitetsträning istället. Hockeyspelare ska vara mer 200 meterslöpare än maratonlöpare. Skönt att nån äntligen lyssnar på oss läktarcoacher 😂👍🏼🙏🏼💕
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
{7536}: I know brother. Bara det stt man i Skellefteå pratar om grabbarna i gruvan och ni har självaste gruvfogden för Minecraft på er sida.
Dom gräver efter guld som blir till sand, ni har hittat huvudådran tror jag 😁
Dom gräver efter guld som blir till sand, ni har hittat huvudådran tror jag 😁
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Luleå fick väl sin ljusshow av nån GruvMojäng och Timrå sin fina jumbo-tråån av nån kär rik supporter. Fint tycker jag.
Länkar:
Luleå Hockey investerar 40 miljoner i ny arenaupplevelse! - Luleå HockeyNHK förlänger sponsoravtalet och förhöjer arenaupplevelsen - Timrå IK
Luleå Hockey investerar 40 miljoner i ny arenaupplevelse! - Luleå HockeyNHK förlänger sponsoravtalet och förhöjer arenaupplevelsen - Timrå IK
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Daddeh: Jag skrev annat i mina brev till honom, som, med ett kreativt sinne, skulle kunna uppfattas som hot.
Jag uppmanar inte till mobbing. Han gör nog så gott han kan.
Jag uppmanar inte till mobbing. Han gör nog så gott han kan.
+ 1
Föregående · 14 · Nästa



Låt det för fan inte slockna!!