Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
2-0 Brynäs, Kelleher blir lämnad fri framför mål och styr in den (Om någon som inte kan se matchen är intresserad).
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ungbrynäsare: Tror tyvärr inte det! Men det finns ju erbjudanden på gd som gör så att du får det gratis i en månad.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Japp, jag läste det också och det känns hyfsat märkligt. Men det står så på Brynäs sida.
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
SuneMangs: Alltså det är svårt för mig att förstå hur jag skulle kunna så många spelare och ha sån koll på de. Med tiden kommer det väl.
Blir intressant med Bruins, de måste göra något riktigt extra nu för att ens kunna vara med om snacket att ha en chans att vinna.
Blir intressant med Bruins, de måste göra något riktigt extra nu för att ens kunna vara med om snacket att ha en chans att vinna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Från Ljungkrantz perspektiv känns det ju märkligt om han skulle välja att vara 13:e forward i SHL framför att vara Top 6 spelare i hockeyallsvenskan. Han lär vilja utvecklas och det bästa alternativet är ju definitivt HA med mer speltid. Så det känns ju nästan som att han måste bli utlånad. Det är min känsla.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5647}: Gjorde samma sak! Fick dock ingenting på expressen så jag behöver kontakta kundsupporten där…
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
SuneMangs: Är ganska ung och har därför bara följt NHL i några år. Detta är alltså ganska svårt för mig och jag siktar först på att få min första 9/9 innan jag går för låg procent på spelare. Men här var mitt försök! Kunde bara inte komma på någon Bruins spelare som vunnit Calder.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Lite highlights på Miks Indrašis.
Länkar:
https://youtu.be/I3su3shQhCc
https://youtu.be/I3su3shQhCc
+ 10
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Torontos situation är väldigt intressant. De måste göra någon stor ändring, men om det är Nylander hoppas jag bara att han går till ett bra lag. Jag har även hört att Toronto har varit i kontakt med San Jose Sharks om Erik Karlsson och det låter ju helt orimligt enligt mig, men de ska ha varit i kontakt med Sharks.
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Jag brukar inte bry mig om folk stavar eller uttalar någons namn men jag har aldrig hört någon säga ”Theo Lindstein” på det där sättet förut och jag villa helst aldrig höra det igen haha.
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Känns ju intressant… Jag antar att Boston behöver löneutrymme och sedan är det väl bra för Bedard om han får någon bra i sin kedja att spela med. Men ändå, till Chicago?
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: 4 år på en kille som är 34 år. Ja han är ju kapten och bra ledarskap men jag hade nog gett ett lite kortare kontrakt kanske?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Skulle Camper kunna vara fansens värvning kanske? Men eftersom Alcen slagit ner dessa rykten förut känns det lite märkligt men möjligheten finns ju säkert.
+ 4
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Exakt, målvakter har varit Edmontons största problem de senaste åren tillsammans med defensiven. Dock blev det mycket bättre när Mattias Ekholm kom. Så en stabil förstemålvakt måste de prioritera. Ja Bouchard har varit riktigt bra, Nurse ja han är ju rejält överbetalad. Men en Helleybuck kan vara det som fattas för att få Stanley Cupen.
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Hmm märkligt! Nugent Hopkins är en riktigt stabil spelare med en 100 poängs säsong bakom sig, intressant. Lär krävas rejält för att få Tkachuck haha, han räknas ju som en top 5 spelare i NHL av vissa. Är inte särskilt realistiskt, haha. Kanske en Nugent Hopkins och Connor Helleybuck trade med Winnipeg. Helleybuck vill inte vara kvar där och Edmonton behöver en målvakt.
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Att Kane går tillbaka till Chicago kan definitivt hända men om jag var han hade jag gått för en sista chans att vinna eller att dra hem till Buffalo. Dock är Chicago också ett troligt alternativ, om inte det kommer han nog komma tillbaka till Chicago efter han lagt av som spelare som kanske någon typ av tränare.
EK65 är ytterst spännande, dock är han så dyr att det inte finns många lag som kan få till en trade. Om han går till ett lag måste det vara några som storsatsar. Väldigt spännande!
EK65 är ytterst spännande, dock är han så dyr att det inte finns många lag som kan få till en trade. Om han går till ett lag måste det vara några som storsatsar. Väldigt spännande!
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Ja eftersom någon av de fyra stjärnspelarna måste lämna och den mest troliga är Nylander så är väl det här inte otroligt. Hade varit kul att se han i Colorado. Tänk Nylander, Mackinnon och Rantanen i samma kedja, skulle kunna vara kul. Känns ändå som något som skulle kunna hända.
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Troligtvis inte Tavares då jag tror han har en deal där han har ”No movement clause” vilket gör att han måste godkänna själv att bli trejdad. Jag gissar på Nylander eller Marner.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10065}: Jag kan ha helt fel men jag tror deadline är 30:e Juni.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Pilut blev presenterad tidigare idag av Lausanne i Schweiz.
+ 3
Föregående · 4 · Nästa

