Historik
Föregående · 17 · Nästa
Vetgirig.nu > Sv: Andra vetgirig-tävlingar
Paddan: Intressant dans. Isdans borde det kanske heta på svenska.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Lövva: Finns ju mycket att säga efter matchen igår. Vill inte heller ha Burra på isen med 30 sek kvar och PP men det kan ju vara så att man ville ha inne sin bästa tekare eftersom det var nedsläpp i anfallszon. (Larose var ju redan i duschen). Kan inte se någon annan förklaring.
Att inte Gusten fick komma in i tredje kostade oss säkert 2 poäng men RR har ju en tendens att låta någon misslyckas ordentligt innan det händer något.
Att inte Gusten fick komma in i tredje kostade oss säkert 2 poäng men RR har ju en tendens att låta någon misslyckas ordentligt innan det händer något.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Dysso: Min sambo ser det också som ett amerikanskt påhitt för att skapa köphysteri så därför blir det "bojkott" även hos oss.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74: Det är kul. Jag får väl kompensera vid ett annat tillfälle.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Dags att fundera på kvällens drabbning. Har precis inhandlat biljett till tablettasken så det blir lite kul att se laget live.
Vi brukar ofta vara sega efter uppehåll men jag hoppas på en ändring där ikväll. Vinst och vi kan i alla fall snegla uppåt. Förlust och vi är på kvlaplats igen.
Vi brukar ofta vara sega efter uppehåll men jag hoppas på en ändring där ikväll. Vinst och vi kan i alla fall snegla uppåt. Förlust och vi är på kvlaplats igen.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74: Det går tyvärr bort idag. Ska upp till Gävle för att titta på BIF-LHF.
Sambon får då vänta, man måste ju prioritera:-)
Sambon får då vänta, man måste ju prioritera:-)
Luleå HF > Sv: Lener till LHC
Larionov: Ja, att få in Lückner som tränare skulle inte kännas som något lyft.:-)
Vetgirig.nu > Sv: Undersidorna.
Metal Guru: Har lite svårt att hitta alla tävlingar. Har du länkar till dessa?
Sportforum-Quiz och Sverige
Sportforum-Quiz och Sverige
Luleå HF > Sv: Lener till LHC
spud: Självklart, så länge dom producerar. Ingen är dock säker med Lener som coach. När Lener coachade LHF så var det ibland juniorerna som fick mest speltid även om det bara var i enstaka matcher. Det svåra är ju de spelare som kanske blir bänkade i 3:e och som inte varit bänkad på 5 år. Klarar de killarna av det utan gnäll så kan Lener vara nyttig. Blir det däremot gnäll i spelartruppen så kan det vara enklare att kicka tränaren.
Det hela beror ju också på vilket stöd Lener har av t.ex. sportchefen.
I MIK var det väl gnäll på Arvedsson att han var för hård som gjorde att spelarna gnällde och han åkte, i alla fall vad man kan läsa sig till.
Det hela beror ju också på vilket stöd Lener har av t.ex. sportchefen.
I MIK var det väl gnäll på Arvedsson att han var för hård som gjorde att spelarna gnällde och han åkte, i alla fall vad man kan läsa sig till.
Luleå HF > Sv: Lener till LHC
Larionov: Inte så mycket att säga förutom Grattis. Tyckte han var en riktigt bra coach, speciellt en match-coach som inte tvekar att göra ändringar för att få ut maximalt av laget. Ingen "fegis" som t.ex. väntar med time-outen till 18 min in i 3:e perioden.
Dessutom tog han vid några tillfällen sig tid att gå upp på ståplats efter match för att prata med fansen och svara på frågor.
Dessutom tog han vid några tillfällen sig tid att gå upp på ståplats efter match för att prata med fansen och svara på frågor.
Café > Sv: Melodifestivalen 08 sverige
250kg kärlek: Förstår ingenting. Först Sjögren direkt till final. Sen låt nr 7 som tom en norrbottning som jag tycker var deppig till andra chansen.
Jaja, tydligen är det vad folket vill.
Jaja, tydligen är det vad folket vill.
Café > Sv: Melodifestivalen 08 sverige
spud: Låt nr.3 tyckte vi var rätt ok i alla fall. I övrigt ganska blekt.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lövva: Är det någon som vet hur det är med Chabada och landslaget? Tycker definitivt att han platsar där. Han har ju iofs spelat i någon av turneringarna och dom kanske gör lite som Sverige, låter fler prova för att se hur de fungerar i internationella matcher. Eftersom han blev skadad sist är det ju tacksamt att han är kvar i Luleå men för hans egen utveckling kan det ju vara bra med landslaget också.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Aliline: Håller med, kul att se :-) Stämingen verkar det ju inte vara något fel på i alla fall.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: Kul läsning om Larose.
Själv har jag forskat lite om vår målis och hans tid i Rögle. De flesta i RBK skulle mer än gärna vilja ha tillbaka honom eftersom han är en riktig matchvinnare. Någon var dock tveksam, oklart varför.
Jere är oerhört fokuserad på att vinna och gärna den som tränar extra för att uppnå det. Den enda eventuella nackdel som min källa kunde se var att ibland ville han för mycket och det "låste" sig i något läge. Samtidigt har ju Jere blivit några år äldre så det behöver ju inte vara så idag. Tror det kan bli riktigt bra.
Själv har jag forskat lite om vår målis och hans tid i Rögle. De flesta i RBK skulle mer än gärna vilja ha tillbaka honom eftersom han är en riktig matchvinnare. Någon var dock tveksam, oklart varför.
Jere är oerhört fokuserad på att vinna och gärna den som tränar extra för att uppnå det. Den enda eventuella nackdel som min källa kunde se var att ibland ville han för mycket och det "låste" sig i något läge. Samtidigt har ju Jere blivit några år äldre så det behöver ju inte vara så idag. Tror det kan bli riktigt bra.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
JanT: Kan nästan hålla med men jag vill nog lägga till SSK till lagen som är med och gör upp om plats 11.
Vetgirig.nu > Sv: HS GeoLiga.
Metal Guru: Ja, det är bara att ge El Maco ett stort grattis.
GRATTIS!!
GRATTIS!!
Vetgirig.nu > Sv: HS-Raketen
mattias - 74: Jag är med på allt galet. Dock hamnade jag i Div.33 så det kan ta ett tag innan vi möts i Sport-Raketen.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Uno Gordon: Det var, som vanligt på hemmaplan, ingen toppmatch från vår sida men vi får glädja oss åt poängen iaf. Efter 1-0 verkade laget tro att det var klart och matchen var inte i närheten av 7-5 matchen i höstas.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Larionov: Det är vi många som hoppas. Denna säsong tror jag dock att de flesta av oss Lulesupportrar är nöjda att slippa kvalserien men 3 poäng till slutspel och 11 omgångar kvar.
Allt kan hända men som det sett ut senaste åren så brukar kampen att komma till slutspel tömma krafterna så att det blivit 0-4 i kvarten.
Allt kan hända men som det sett ut senaste åren så brukar kampen att komma till slutspel tömma krafterna så att det blivit 0-4 i kvarten.
Föregående · 17 · Nästa
HV71-Timrå 3-2
Modo-Mora 4-2
Frölunda-Djurgården 4-2
Södertälje-Skellefteå 2-2
Luleå-Färjestad 5-3