Historik
Föregående · 27 · Nästa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hälge: Ja, det är ju kämpaglöden man pratat om i LHF och nu fick vi i alla fall se lite av det. 'Det finns inget svårare än att leda med 3 mål i hockey'
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hälge: Och hur var det Sanny sa efter första? 'Inga problem att åka upp till Luleå om man inte har så stor respekt'.
Trevlig match, sista 2 perioderna i alla fall.:-D
Trevlig match, sista 2 perioderna i alla fall.:-D
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hälge: Jadå, även om TIK hjälpte till att göra LHF dåliga så fanns det inget dj-ar anamma öht.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Springsteen: Nej, så fort 2:a perioden börjar så är det hockey som gäller. 3-4 nu.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: 2-4 nu i alla fall. Har sett lite bättre ut i denna period. Lite fundersam blir man ju när Sanny i TIK tycker att dom gör en riktigt bra 1:a. Tycker inte som var särskilt bra utan LHF som var dåliga.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Det värsta är inte att ligga under utan på sättet vi spelar. Ingen glöd överhuvud taget.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Första mot DIF var ju bra i alla fall men att spela bra i en period var tredje match lär ju inte räcka ens i kvalserien.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
PEN: Utan eget spel och utan gnista så står det nu 0-3. In med Gusten nu. Han kan ju inte göra något åt utespelet men det känns ändå rätt som det sett ut.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Så här långt är det nog det sämsta jag sett på många år från LHF:s sida. Vi får vara glada att det bara står 0-1
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: 1-0 till TIK i PP. Och nu är Harju tillbaka i förstakedjan.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Jesper Jonsson: Intressant att just AB får en intervju när det var Kuriren och AB som startade stormen kring Obol. Det lär nog i alla fall dröja innan vi vet om någon får tillbaka något av det man satsat.
Det är ny bortamatch i morgon. (varje förlust är ett steg närmare nästa vinst)
Det är ny bortamatch i morgon. (varje förlust är ett steg närmare nästa vinst)
Luleå HF > Sv: Kvällens match
wap.hockeysnack.com
Om vi kan hålla oss på banan finns goda chanser till poäng. Kerman och Burra, vilket jobb dom gör.
Om vi kan hålla oss på banan finns goda chanser till poäng. Kerman och Burra, vilket jobb dom gör.
Matchtips > Sv: Extramatcher 18/10
Färjestad-Skellefteå 4-3
Djurgården- Luleå 3-4
Frölunda- Timrå 5-3
Djurgården- Luleå 3-4
Frölunda- Timrå 5-3
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Gidde: Ja, han är ingen höjdare men då har man ju bilden själv. Tror det var han som kommenterade SkAIKs senaste match också. Inte bättre då.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Metal Guru: Ingen aning. Har Canal+ så det blir bara TV-n numera. Tidigare år var dom ganska bra i alla fall. I år vet jag inte,
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Metal Guru: Tack detsamma. Mora är ett hårt jobbande lag så det är aldrig några lätta matcher.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
PEN: Onödigt att tappa poäng men skönt med 2 i alla fall. Obsut höll ju på att ge bort hela matchen med 3 sek kvar.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Aliline: Dom har varit inne en del i Moras zon men det tar nog några matcher innan dom är i fullt slag igen. Jag trodde ändå att den femman skulle sätta ett mål vid något tillfälle.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Att Mora-spelaren som föll drog med sig Chabada var tydligen ok. Bättring kuben
Luleå HF > Sv: Kvällens match
PEN: Och där kom 3-2 ;D Dessutom är det 3 olika kedjor som gjort målen. Härligt!
Luleå HF > Sv: Kvällens match
PEN: Men vad f-n. Mora ligger på gränsen flera gånger men när Ejdepalm gör samma sak blir det 2 min direkt.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
PEN: Härligt Harju. Vilken lirare Bartecko är. Han låg ju bakom det mesta i detta PP.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Stigsson: Det är en tjej. Kvinnliga röster hörs bättre så tankenm är god,
NHL > Sv: Avstängningar
mattias - 74: Nordström kan ibland vara ett stort sv-n. Han hopptacklade bort Johan Fransson i LHF i första slutsspelsmatchen för några år sedan. Fransson (numera i LHC) har aldrig kommit tillbaka till den nivå han hade innan skadan även om han i år börjat hyfsat.
Nordström fick inte ens utvisning...
Nordström fick inte ens utvisning...
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Hannu Neimi: MoDo borta var ju hyfsat ok men det berodde kanske mer på att MoDo inte var särskilt bra.
Vi borde förresten hålla SkAIK efter oss också.
Vi borde förresten hålla SkAIK efter oss också.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Hannu Neimi: Tycker nog att vi åtminstone ska kunna passera SSK och DIF. Det kan bli en längre säsong än senaste åren.
4 raka i kvarten är inte någon höjdare även om det är klart bättre än kvalserien.
4 raka i kvarten är inte någon höjdare även om det är klart bättre än kvalserien.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
LL: Harju 2+2, Bartecko 2+2 och Larose 2+2 i varje match är helt ok :-D
Föregående · 27 · Nästa