Historik
Föregående · 45 · Nästa
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Metal Guru: Vet ej vad LHF gjorde i början av andra. SSK ägde en stund men nu börjar LHF ta tag i spelet igen
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
nappen: Jag hoppas du blir orakel men Mora låg under med 0-1 efter 1:a,,,
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
LL: Ja, det verkar faktiskt så. Såg att nappen var inne en kort stund och han kunde inte se matchen, vet jag, men annars verkar det rätt tyst.
Vi får väl lägga in målen i alla fall :-)
Mora IK > Sv: Matchtråd Mora-Brynäs 1/3
Nalia: Kom igen nu Mora. Luleå har 1-0 och bud på mer. Ni måste ju vinna över Brynäs nu...
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
LL: Ja, jag tror också det kan bli kul. Ha en trevlig kväll..
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
LL: Ja, men vi får ändå hoppas på en bra match.
Nu börjar det !!
Luleå HF > Sv: Pelle Ledin
Lövva: Just nu vet man inget. Alla medel verkar vara tillåtna.
Det bästa vore ett signat kontrakt med LHF att visa upp !
Det bästa vore ett signat kontrakt med LHF att visa upp !
Luleå HF > Sv: Pelle Ledin
Vivix: Om det nu skulle vara sant, ifall FBK bjudit t.ex. 30 000 mer per månad i 3 år så innebär det över 1 miljon före skatt.
Oavsett hur lojal Pelle är så finns det säkert en gräns på hur mycket han avstår för att spela kvar i Luleå.
OM det skulle vara sant undrar jag varför detta kommer lagom tillslutspelet? Är det så att FBK gör vad som helst för att störa LHF?
Oavsett hur lojal Pelle är så finns det säkert en gräns på hur mycket han avstår för att spela kvar i Luleå.
OM det skulle vara sant undrar jag varför detta kommer lagom tillslutspelet? Är det så att FBK gör vad som helst för att störa LHF?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Vi MÅSTE bara ta poäng mot Brynäs så att det är klart införsista omgången. Förra matchen mot SSK, visserligen borta, var ettriktigt bottennapp och det känns onödigt att allt ska hänga på den.
MoDo Hockey > Sv: Foppas och MoDos öde.
Vivix: Håller helt med. Att hoppa på just Foppa var ju riktigt korkat.Hur tycker Olle att pengarna i NHL ska fördelas då? Ska de rikamiljardärerna(ägarna) ha ännu mer och spelarna ha mindre?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Karoliina: Nej, det kan du inte göra. Ikväll tror jag trots allt vi harchansen men då måste ugnen hålls varm, *ler lite och hoppas påupptining*
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Karoliina: Jag är tillbaka efter att ha bevistat sparkboll i Barcelona*ler*. Luleå hade ju ingen match i helgen så då kunde man ju göra nåtannat.
Mora IK > Sv: Lägg Ner
Lotta: Mycket bra skrivet. Nu ikväll har dom gått ut och ångrat sig.Jag tror i alla fall inte att de kommer att spela mer denna säsong,sponsorerna kommer att kräva detta.
Innan kvällens TT-intervju var det ju endast Lilja som faktiskt visade lite ånger men det hjälper ändå inte.
Om det är som vissa journalister i AB och Exp skrivit att mycket händermen ingen talar om det, så visar det mer hur ynkliga journalisterna ärän att det ska användas som förklaring till att detta hänt.
Oavsett vad andra gjort så är detta helt förkastligt. Har flera gjort liknande saker ska även de hängas ut.
Innan kvällens TT-intervju var det ju endast Lilja som faktiskt visade lite ånger men det hjälper ändå inte.
Om det är som vissa journalister i AB och Exp skrivit att mycket händermen ingen talar om det, så visar det mer hur ynkliga journalisterna ärän att det ska användas som förklaring till att detta hänt.
Oavsett vad andra gjort så är detta helt förkastligt. Har flera gjort liknande saker ska även de hängas ut.
Timrå IK > Sv: SHG-spelare på förhör
st200: Håller med. Har dom varit 3 killar på tjejen när dom borde sovit under ett landslagsläger SKA dom hånas...
Luleå HF > Sv: Tre Kronor
Lövva: Håller med dig. Dom får ha vilka vanor som helst men på en landslagssamling ska dom banne mig sköta sig...
Luleå HF > Sv: Tre Kronor
Albert Hall: Ja, med såna vänner behöver man inga ovänner. :-)
Dessutom är det bra om alla kan lägga krutet på att komma till slutspel.
Skulle vi lyckas med det får man i slutspelet visa att man är värd en plats i VM-laget.
Dessutom är det bra om alla kan lägga krutet på att komma till slutspel.
Skulle vi lyckas med det får man i slutspelet visa att man är värd en plats i VM-laget.
Övrig hockey > Sv: Tre Kronor?
mok: Ja, 24:an. Kolla länk så hittar du all hockey och all fotboll
Länkar:
http://www.tvmatchen.se/
http://www.tvmatchen.se/
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Nu blev det inget mer men det spelar ingen roll, huvudsaken LHF vann. Nu får man åka till golfbollen på lördag...
Grattis till dubbeln, Portello !
Grattis till dubbeln, Portello !
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Kom igen nu Luleå. Sätt en balja till..(har 10 kr både 6-2 och 7-1)
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Karoliina:Sköt nu ugnen så sköter grabbarna hockeyn. Det verkar bra så här långt....
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
LL: Ok att det var skit att vi inte fick någon poäng med oss från Övik men snacka inte illa om United.
* united we stand *
:-)
* united we stand *
:-)
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Härligt med en ny back. Att slippa kval borde inte vara något problem och med lite flyt kan man hoppas på slutspel.
Luleå HF > Sv: Houston, we have a problem
LL: Om alla som står uppsatta kan spela tror jag också vi kan ta poäng.
Luleå HF > Sv: Manny Fernandez som fransman?
LL: Enligt AB så har de senaste dagarnas möten mellan NHL och NHLPAinte resulterat i något konkret. Vi kan kanske hoppas att det lossnarlite grann då.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Karoliina: Absolut. Nu kommer vi, som vanligt men nerverna tar stryk....*skakar än*
Föregående · 45 · Nästa