dAVydov: Brynäs måste bli bättre i sin egna zon, såg att de bara hade blockerat 1 skott denna period och 5 totalt
Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8846}: forslund kan inte vara extraforward, byt på han o asken så blir de mycke bättre
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs spelschema är ju förfan vidrigt, nu måste man vänta ytterligare 2 HELA skoldagar för o se en brynäsmatch!!! Inc HELA HELGEN!!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sanny skulle ringa Dacke om han va sportchefen i LHC, de prata om Lundgren som troligen lär gå t Linköping
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Släpp det här med filmningen nu, det är omöjligt att veta om han filmar eller inte. Det finns så jävla många andra filmningar som ingen ser. Blicka framåt och satsa på spelet !!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker att de kan pröva att ta upp Zetterberg i 2a kedjan med ölund o brodecki. Plus att pröva Zetterberg i 1a powerplayet som En sniper.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: tror ändå de flesta härinne har cmore, nice för de som inte har cmore. bif som får ännu fler tv tittare. Som äldre gubbar i Skaraborg
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
vem tror ni står i mål på lördag? det lär bli Ersson tycker jag. Annars vet jag inte hur Sundqvist o company
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas på att jeadon, ölund, Zetterberg och ingman får göra mål.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
På Backsidan måste Andersen o Lundgren stäppa upp, vi behöver en starkare defensiv som just nu styrs av kilas o sigalet. Offensiva backarna i bif känns jävligt tryggt med sigalet o ingman, kanske till en del lindelöf, Norin o ev Söderström. Jocke lär bli 1a keeper. Tycker att m. Ersson kan ta Lundgren plats, Lundgren har ingen känsla för spelet och inget passningsinne.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8846}:
Tror bif ligger topp 6 efter 10 games. Såsom Ingman o sigalet spelar är fantastisk . Och 1 kedjan som har riktigt bra kemi, tycker även forslund, Z och ölund har kommit igång bra. Nicky-dickys skott i pp kommer att sitta mycket. O sen 4 kedjan som är stabila o sticker upp då o då
Jocke lär bli förstakeeper
Tror bif ligger topp 6 efter 10 games. Såsom Ingman o sigalet spelar är fantastisk . Och 1 kedjan som har riktigt bra kemi, tycker även forslund, Z och ölund har kommit igång bra. Nicky-dickys skott i pp kommer att sitta mycket. O sen 4 kedjan som är stabila o sticker upp då o då
Jocke lär bli förstakeeper
Föregående · 7 · Nästa