Historik
Föregående · 36 · Nästa
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Blir intressant att se hur det blir med Rosdahl. Om han går till annan SHL klubb bör det bli Malmö.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey: Tycker (som tidigare berörts på HS) att SHL borde bli som NHL fast med två divisioner. Det medför ju att Modo, DIF och topplagen (två till sex allsvenska lag) automatiskt är med i SHL. Man kan ju göra på motsvarande sätt med allsvenskan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
AW-M89: Hoppas det blir bättre än 10:e platsen för BIF. RBK blir nog 10:a.
+ 2
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Zäta75: Nu är vi på gång. Bara att klättra uppåt för båda lagen.
+ 14
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Kulltorp: När man ser resultatet tror man det är en tennismatch. Men kanske kan Malmö vakna till i tredje.
+ 1
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
bar mofftak: fin start på matchen... tre mål hämtar inte Malmö upp.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Idag är det en viktig match mot ett Örebro som börjat serien bra.
Hoppas att Rbk går ut starkt i första perioden.
Hoppas att Rbk går ut starkt i första perioden.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
Den här matchen håller jag lika mycket på båda lagen.
+ 2
Kristianstads IK > Sv: Säsong 2022-23
Inför kvällens match mot Modo ligger KIK trea i tabellen. 0-0 just nu i matchen.
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Efter matchen mot FBK uppstår en del funderingar. RBK var i ledningen i tredje men FBK kom tillbaka. Tycker att backsidan behöver stärkas och att en center till behövs. Det är tidigt på säsongen men hade önskat mer stabilitet defensivt. Wallinder och Kapla blir bättre eftersom men behövs troligen en RD.
+ 1
Kristianstads IK > Sv: Säsong 2022-23
Och matchen slutade 0-1. Men KIK är i toppen av tabellen efter Modo.
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Den 6/10 möts RBK och FBK i Löfbergs. En match mot ett topplag som kan visa lite om RBK kan hålla en hög och jämn nivå likt SAIK matchen.
+ 1
Malmö Redhawks > Sv: Malmö hockey
eltifoso: ja, håller med. Något har hänt i Malmö denna säsong vilket gjort dem bättre. Samtidigt är det tidigt på säsongen. En spännande höst väntar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det löser sig, grabbar. Det är ju 45 plus matcher kvar. Tror tabellen kommer ser helt annorlunda ut omgång 25. Att starta serien bra som Malmö gör behöver ju inte betyda något i omgång 30.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Västerås - MoDo 2022-10-01
Tarasov: ses i SHL nästa säsong. Om Rbk är kvar vill säga.
+ 1
Malmö Redhawks > Sv: Malmö hockey
Malmö vann i förra omgången med 2-1 i derbyt. Kanske är Mif påväg att bli ett topplag.
MoDo Hockey > Sv: Premiär!! MoDo - AIK 2022-09-23
{5647}: Wallinder spelar i första eller andra backpar och har fått mycket förtroende. Niederbach tror jag utvecklas mycket i år.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Grattis till vinsten!
+ 1
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2022-09-24
Olli Hahl: Bodde i Växjö några år. Växjö dialekten är nog den mest lättförståeliga i Småland.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: ta det piano bara så är jag säker på att BIF kommer att lyfta. Det är många matcher kvar och allt kan hända. Man kan ju redan konstatera att det blir ett riktigt getingbo i tabellen hela säsongen. Tror nog alla scenarion är möjliga denna säsong.
+ 5
Föregående · 36 · Nästa