Historik
Föregående · 71 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerås IK 2021-01-13
Gillar inte alls och ryser åt att Trump går runt med the football en vecka till. Hoppas ni vinner ikväll.
+ 2
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Sur match igår... hade 2-0 i första ... vi behöver ha in en center till...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 12e januart 2021
{8399}: Grattis till vinsten. Nu är ni påväg mot Play in.
+ 6
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Silly: ja, kul med Zaar... han är stabil... Tror Tambi spelar andra linan.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Match mot LIF hemma... det gäller att se upp med Cehlarik, Hrivik och Carter...
En blick framåt ... vid omgång 35-40 kommer topp 6 lagen positionera sig inför slutspel och lottning. Intressant att LIF, Saik, DIF och FBK kan bli aktuella för kvart. Men 60 poäng kvar att spela om så helt öppet.
En blick framåt ... vid omgång 35-40 kommer topp 6 lagen positionera sig inför slutspel och lottning. Intressant att LIF, Saik, DIF och FBK kan bli aktuella för kvart. Men 60 poäng kvar att spela om så helt öppet.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Står nog mellan LHC, HV och Oskars vilket lag som kommer kvala.
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno: Ni har en vass första lina... så jag tror det blir jämnt :)
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno: Snart är det match mot er... blir en jämn tillställning tror jag
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno: Fast BIF har färre matcher spelade och kan snart ha gått förbi LHC.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Svanru: Grattis och även grattis till Luleå
+ 3
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
1 pinne tyvärr... men vi jagade ikapp i tredje... bra jobbat RBK
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Det är trist att Trump överhuvudtaget valdes till president. Hade hellre sett Hillary i vita huset.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag hoppas i alla fall. LHC har ju bytt tränare och torskade mot Örebro.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Spock: tack för att du inte skrev RBK ... undrar varför du inte tycker DIF ska spela i SHL
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Snart match igen... den här gången mot FBK ...borta match och svårt att ta poäng... Hoppas det inte blir fullmåne :)😀
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
{9287}: Tack... ja vi får hoppas han mår bättre snart. Bra match ikväll.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
2-1 efter förlängning och straffar. Luleå var dock närmast mål i förlängning. Två riktigt bra lag möttes som troligen spelar kvartsfinal i vår.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Tack... trodde faktiskt ni skulle få revansch. Men två jättebra lag möttes vilket syntes på isen. Fast jag sitter nu mest och lider med BIF...
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ni kunde likaväl vunnit i förlängningen
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Oj, vilken tillställning... men är nöjd med en pinne
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Ja, man känner för Brynäs... det gör ont ,.. alltså något måste hända i tränarstaben.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Everberg och Leon är inte med ikväll. Ni har en bra möjlighet ta tre pinnar. Jaha, så är Bert inte med i SHL. Synd men det kanske var bäst för LHC.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Bristedt har sviter efter c19, Everberg är skadad och Höglander har åkt till staterna.
+ 1
Föregående · 71 · Nästa