Historik
Föregående · 62 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Clarence: men gäller att vara bra i slutspelet också. Hoppas vi kan nå längre än kvartsfinal i år! Vi kan väl sikta på semi som en början!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Men jag tror Starkbaum får lämna efter den här säsongen. Sen är det osäkert med Ollas också, producerar han inte så får han förmodligen inte vara kvar. Bertilsson lär få gå ner i lön om han ska vara kvar. Så det blir nog lite pengar till att behålla Salmela om nu Porseland och Starky lämnar. Antar att Bengtzén väljer att satsa på Felix som första om starky lämnar ich då värvar en andrakeeper från allsvenskan elle nåt sånt...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Sen kommer en expert och ska granska det hela "Det KAN vara olagligt att ha 4000 stackars barn på en och samma lektion" Två veckor senare, alla sponsorer backar ur samarbetet med Brynäs och En bra start!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: hoppas att han inte får någon ny smäll på nyckelbenet, då lär han ju bryta det. Nu var det väl samma axel som fick en smäll mot KHK?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bifhjärta: Sjukt ändå. Nu när allt börjar kännas positivt med Enterfeldt och Vrana tillbaka om ca en vecka så skadas nästa toppspelare. Vad har hockeygudarna emot Brynäs? Kunde inte Rosén elller Gynge blivit skadade istället? Varför just Rödin whyyyy??
Nu inväntar jag bara en skada på Salmela i nästa match Finland spelar... Då är skademörkret fullbordat. Kommer Salmela hem oskadd så ska han ha pris för det!
Nu inväntar jag bara en skada på Salmela i nästa match Finland spelar... Då är skademörkret fullbordat. Kommer Salmela hem oskadd så ska han ha pris för det!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: blor han borta i 1.5 måmad så lär ju bengtzén värva en ersättare.. annars faller vi i tabellen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: tamejfan att den enda brynässpelaren som är med ska bli skadad. Skämtar hockeygudarna med oss?????
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie: Ja det är konstigt som fan. Rödin är väl inte direkt känd för att jobba 110% i defensiven...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu är det ändrat på Mattias Eks blogg, Rödin spelar i tredjefemman, fortfarande (????) Jag hade gärna sett honom med Gynge och Rosén...
M Sörensen-J Ericsson-A Rödin
M Sörensen-J Ericsson-A Rödin
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Gillar de där tröjorna, speciellt bortadressen. Tycker att det är kul med lite omväxling ibland. Synd bara att Brynäs aldrig spelar i klassiska tröjor som lagen gör i NHL vid vissa tillfällen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: såg nummer 59 där på tröjan. Är Enterfeldt spelklar till matchen mot HV tro? :D
Vrana också förhoppningsvis, då får han sänka Karalahti!
Vrana också förhoppningsvis, då får han sänka Karalahti!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SWEATT: sen är Vrana spelskicklig och en spetsspelare som kommer att leverera poäng och lyfta andrakedjan. Enterfeldt kan leverera poäng men framförallt spela i boxplay så det känns som ett lyft för försvaret. Vrana är förmodligen en av de snabbaste i laget och enterfeldt är väl inte dålig på skridskorna heller. Gillar hans riv i åkningen! :-)
Hur ska det bli undrar jag?? Enterfeldt är inte direkt en spelare som ska vara i en fjärdekedja, men det blir dumt att hålla på och splittra tredje eller andrakedjan.
Vilket jävla lag vi får när båda är tillbaka, det stavas KONKURRENS!
Hur ska det bli undrar jag?? Enterfeldt är inte direkt en spelare som ska vara i en fjärdekedja, men det blir dumt att hålla på och splittra tredje eller andrakedjan.
Vilket jävla lag vi får när båda är tillbaka, det stavas KONKURRENS!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Verkar som att Enterfeldt är tillbaka snart :) han är med och deltar i allt på träningarna nu för tiden. Enligt Bengtzén är Vrana tillbaka om "några veckor till". Han börjar träna med laget på måndag så det går nog några matcher innan han är tillbaka. Synd, men skönt att Enterfeldt är på g!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Frölunda–Brynäs IF [2015–10–31]
Har Brynäs hamnat högst upp på Aftonbladet någon gång tidigare?? Det är bara när det är "skandaler" som Brynäs är intressanta att läsa om enligt Aftonbladet.
Brynäs IF > Sv: Frölunda–Brynäs IF [2015–10–31]
KulaShaker: Jag gruvar mig inför nästa säsong. Hur fan ska vi lyckas behålla både Rödin och Scott?? Garanterat att båda får chansen i andra länder för mer cash!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Frölunda–Brynäs IF [2015–10–31]
Zappaholic: haha nästan? Gjort 12p som back redan nu!
Brynäs IF > Sv: Frölunda–Brynäs IF [2015–10–31]
OJOJOJ vad viktigt!! Nu får Starkbaum fortsätta i kassen framöver, såg stabil ut idag. Fanns inget han kunde göra på målen.
Och domarna kunde inte stoppa oss -IGEN!!!!
Och domarna kunde inte stoppa oss -IGEN!!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Frölunda–Brynäs IF [2015–10–31]
{7800}: Salmela måste få bättre passningar så han kan lasta på direktskott! :)
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
Sitter och kollar på Rögle-Örebro, 1-3 inför sista. Nu 6 min i tredje har rögle gjort 3 mål och vänt till 4-3. De gör en Örebroare mot Örebro!
Sedan har Malmö 3-0 mot SAIK, det här är kanon för oss!!
Sedan har Malmö 3-0 mot SAIK, det här är kanon för oss!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
{7225}: Ja allt är åt helvete verkar det som... Blir tungt för Welch att axla en så stor roll som att ansvara för hela lagets defensiv. Klarar han av att vara ligans bästa back utan Cory Murphy? Jag tror på ett stort NEJ där!
Menmen återstår att se, nog om Modo nu.
Skönt med tre poäng, mot Frölunda räknar jag med 0p innan pucken ens släppts. De är helt enkelt för vassa på hemmaplan. Men vi har slagit de förut och brutit deras vinstsvit, varför inte göra det igen? ;)
Menmen återstår att se, nog om Modo nu.
Skönt med tre poäng, mot Frölunda räknar jag med 0p innan pucken ens släppts. De är helt enkelt för vassa på hemmaplan. Men vi har slagit de förut och brutit deras vinstsvit, varför inte göra det igen? ;)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
Vad häftigt det var att vara på plats idag. I första perioden var man förbannad men ändå trodde jag på att laget skulle vända 0-2. När det sedan blev 0-3 och 1-4 trodde jag att matchen var över. Såg folk som gick när 4:an satt. Sen kom den historiska vändningen, 6 raka mål. Wow!
Kul att vinna en sån här match och framförallt kul att vara på plats tillsammans med 6511 andra ;)
Ps: Tycker synd om Modo, vad är problemet? :/
Kul att vinna en sån här match och framförallt kul att vara på plats tillsammans med 6511 andra ;)
Ps: Tycker synd om Modo, vad är problemet? :/
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Tror att tanken är att Starky ska vara fullt fokuserad på matchen mot Frölunda borta så att vi slipper bli totalt utklassade med 7-1 eller nåt sånt. Lyckas vi ta poäng i Scandinavium så kan vi börja fundera på guld den här säsongen. Frölunda är alldeles för svåra att möta på deras hemmaplan, bara att blunda och hålla för öronen då!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Chris11: Nu är det hela 9 Sektioner som är fullsatta till matchen imorgon. Snart är även M1 och L1 fulla, alltså 11 sektioner! På familjeläktaren är det knappt två rader kvar, blir mycket folk ser det ut som!
Jag kommer att vara på plats, kommer ni?!
Jag kommer att vara på plats, kommer ni?!
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Ett tips till alla er här inne som har barn, är ungdom, pensionär eller student: Det är rabatt till matchen imorgon. Man kan sitta vart som helst i arenan för 149kr!!! Ordinarie pris på t.ex sektion M är 320kr. Nu är det alltså mindre än halva priset. BOKA BOKA BOKA direkt!
+ 11
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Såjaa nu har man fixat så att man kan se matchen på plats ikväll också. Två matcher live på tre dagar är inte illa!! :)
Nu Gävlar kör vi! ?
Nu Gävlar kör vi! ?
+ 17
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Skrubben: tydligen, snart är alla övre sektioner fullsatta i matchen mot modo, lär ju bli 7000 då skulle jag tro eftersom att det är också börjar bli fullt på alla mittersta sektioner. Två rader lediga på båda familjeläktarna också! Finns snart bara platser i hörnen. Blir kul detta :)
+ 9
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Blir nog 5500-6000 imorgon och 7000 mot Modo ;) riktigt bra !!
+ 11
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Huge: ja Salmela gör lite tok ibland. Men i nästa byte gör han alltid rätt för sig, då gör han något älskvärt.
Om inte spelet funkar för porse så tycker jag att han borde gå mer på kropp, 88kg och 188cm är något som kan stoppa vem som helst. Då blir han nog mer älskad av fansen. Nu slarvar han varje gång och ser inte ut att vilja jobba 110% som bulan kräver. När han är på blålinjen i pp saktar han ner tempot. Han ser helt enkelt seg och loj ut. Men han har ett bra skott, måste skjuta oftare!
Om inte spelet funkar för porse så tycker jag att han borde gå mer på kropp, 88kg och 188cm är något som kan stoppa vem som helst. Då blir han nog mer älskad av fansen. Nu slarvar han varje gång och ser inte ut att vilja jobba 110% som bulan kräver. När han är på blålinjen i pp saktar han ner tempot. Han ser helt enkelt seg och loj ut. Men han har ett bra skott, måste skjuta oftare!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Blir spännande att se om vi kan fylla hallen i matchen mot Modo! Åtminstone 4 sektioner är redan nu fullsatta. Alla mittensektioner är snart också fullsatta. Måste skynda mig hem nu och boka biljetter, gör det ni också!!
+ 4
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
Brynäsgubbe: Tisdag såg det rätt tomt ut tyvärr. Vi får väl hoppas att det fylls på. Men mot Modo så vill jag gärna ha 7000, då hade jag tänkt åka upp så då hoppas jag på bra tryck!
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 24/10-15
På matchen mot MODO på torsdag ser det ut att bli runt 6000-7000 på läktaren. Är det något företag som köpt upp alla platser på övre sektionerna eller är det bara bra sug efter match? Det kanske är skollov då också?
+ 1
Föregående · 62 · Nästa
