Brynäslegenden: jättekul å se. Då vinner vi tänkte jag direkt ;))
Historik
Föregående · 87 · Nästa
Brynäs IF > Brynäs chanser i play in
Vad säger ni boyzzzz, hur ser chanserna ut i matcherna mot fbk?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
micke63: har faktiskt en bra känsla inför fbkserien. :)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Huss: bara vi kan vinna första matchen här på lördagen så tror jag vi har riktigt stor chans att gå till kvarten. Dock så blir det ttvärstopp i kvarten mot saik.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: fast starky har ju stått nästan varje match den här säsongen. Att han aldrig blir trött
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Starkbaum borde också fått vila mot modo. Varför inte testa med felix sandström i mål?
+ 4
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 3/3-15
Bratwursten: fan vill också gå men kan inte :/
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Kan säga såhär: hoppas vi kan värva matushkin. Han ser lovande ut
+ 4
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: det låter bra isåfall. Kan vi få hem några talanger kanske!
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: om man ser tillbaka så hade vi ju ruggigt jävla stark trupp förra året.. gunde, harju å thure... synd att alla stack
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
70 Rodrigues: ja tyvärr, 38k i fansens värvning räcker inte alls långt. Kanske bäckis kan slänga in några miljoner? Det läre ju inte göra så mycket med tanke på hur mycket han håvar in varje månad
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
mattiaskarlgren: hmm, skulle vara ruggigt tråkigt om de försvann :( då är det bara för benga att leta två nya spetsforwards
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
bradberry: hoppsan tänkte inte på dem. klart vi ska ha kvar boysen. Båda två har gjort många avgörande mål
Brynäs IF > Värvningar inför 15/16
Ska bli skitkul att se vad bengtzen plockar hem inför nästa.
Mina önskemål:
Gunderson, Thuresson, ny back, ersättare åt nordqvist och en till skyttekung.
Kan se framför mig vilka kedjor vi skulle haft:
FORWARDS:
Sweatt scott Rödin
Thuresson Enterfeldt ("skyttekung")
Ollas (ny center) Wallace
Mannberg Westerholm Westerholm
BACKAR:
Bertilsson Gunderson
Slovak Andersen
Sunken (Ny back)
Har ni andra några önskemål och förslag på trupp? :)
Mina önskemål:
Gunderson, Thuresson, ny back, ersättare åt nordqvist och en till skyttekung.
Kan se framför mig vilka kedjor vi skulle haft:
FORWARDS:
Sweatt scott Rödin
Thuresson Enterfeldt ("skyttekung")
Ollas (ny center) Wallace
Mannberg Westerholm Westerholm
BACKAR:
Bertilsson Gunderson
Slovak Andersen
Sunken (Ny back)
Har ni andra några önskemål och förslag på trupp? :)
+ 1
Föregående · 87 · Nästa