Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu får dem fan rycka upp sig samtliga utespelare!!!!! Inte en jävla passning sitter ju !
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
När Larssons klubba flög upp i taket typ 30sek tidigare då va de alltså inte utv🤷🏼♂️🤷🏼♂️
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Robertsson får alltså inte komma tbx om han spelar för Skellefteå. Då han är född -03
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Magkänslan säger att de blir torsk idag. Men hjärtat vill annat. Forza (förhoppningsvis) sista 20 min nu Brynäs🙌🙌
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag läste nånstans att 10min kommer man kunna se även som ickeprenumerant
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tv4 play vilket jävla skämt. Msn betalar en jävla massa pengar varje månad för att följa Brynäs. Men skiten laggar å som nu å flertalet andra ggr funkar inte skiten alls. Bedrövligt jävla dåligt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Gick in å kollade i FBK boken. Är de bara 2 reggade konton som skriver där😂😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kellerher är sjukt grym på att skapa tid åt både sig själv p sina medspelare.
Larsen däremot ser ju helt osynkad ut i allt han för. Vill nästan påstå att han har sämre puckhantering än Kvist å de säger en hel del.
Larsen däremot ser ju helt osynkad ut i allt han för. Vill nästan påstå att han har sämre puckhantering än Kvist å de säger en hel del.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: komiskt vilken skillnad på HA å SHL. Hade vi börjat en match så här mot typ Växjö eller Färjwstad hade de stått 0-4 nu.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anledningen till att vi endast är 9:a i PP ligan är coachingen är ju inte ens div.3 klass.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kopacka vilken jävla sniper. Bättre än Palushaj. Där ser man vad som händer nör man skjuter direkt å inte kladdar med pucken innan skott. In med han i första PP så ska ni se på fan sen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Var de bara jag eller var inte Robertsson fullkomligt osynlig idag. Annars en bra match å kul att Clara fick hålla nollan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Landar Alcén både Stevens OCH Karlström så kan dem flesta dysterkvistar sluta spekulera i om Alcén gör allt i sin makt för få Brynäs tbx till SHL.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de nån som har en skybar biljett å sälja till Lördagsmatchen?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu är jag säker jäkligt sen på bollen. Har ni avhandlat
Jared Coreau redan?
Jared Coreau redan?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur tror ni vi kommer ställa upp laget om vi någonsin blir helt skadefria på fw sidan? Jag skulle nog vilja se nått sånt här….
Rödin-Larsson-Indrasis
Kellerher-Vesel-Kopacka
Robertsson-Ölund-Scott
Tärna-Blomqvist-Nordh
Rödin-Larsson-Indrasis
Kellerher-Vesel-Kopacka
Robertsson-Ölund-Scott
Tärna-Blomqvist-Nordh
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Oddsen att Svedberg håller nollan igen va tror ni det är. Syns ju lång väg vilket lag som bestämt sig för att vinna den här matchen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
91an i Tingsryd vore nått till våran 3:e-4:e kedja. Stor stark rightare med bra skridskoåkning
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dem senaste dagarna har Tingsryd, Almtuna och kalmar skäppt spelare. Borde väll finnas nån spelare från nån av dessa klubbar som vi kan locka över till oss som kan bredda laget.
Föregående · 4 · Nästa